Skip directly to content

If you're a grown and sexy Angel and you love Trey say Owwwwwwwwwwwwwwwww!!!!!

Community

  • If you're a grown and sexy Angel and you love Trey say Owwwwwwwwwwwwwwwww!!!!!
    September 15, 2010

    For the Diva Angels 25 and older....but still madly in love with this beautiful younger man!!!! We'll show him a thing or two....right ladies????

    251
TashaFearce's picture
on Sep 15, 2010 - 11:03PM

For the Diva Angels 25 and older....but still madly in love with this beautiful younger man!!!! We'll show him a thing or two....right ladies????

Forum category: 
FantasySongz's picture

forgot to mention i'm 31

FantasySongz's picture

Owwwwwww even though the numbers are climbing up, i still feel 25 and Trey has a lot to do with it lol, Sometimes when i'm tweeting/screaming when Trey tweets or something i'll be acting like high school teenager lol, makes the heart feel good i guess lol.

JesusIsMySavior's picture

:) @MekaLoves24

mekaloves86's picture

I know this is a year old post and I was 24 at the time but owwwwwwwwwwwwwww!!!!!!!! Im 25 now and most def can show Trey a thing or two lol #grownandsexy.

baronesspepsi@yahoo.com's picture

POW A BONG BONG BILLAY!!!! LMAO 31 RIGHT HERE! :)

Marie_28's picture

It's about time!! I'm there...OWWWW!

TreysQuietAngel's picture

I'm 25-years-young and love me some Trey! :)

JesusIsMySavior's picture

LOL

Irreplacable Angel's picture

I am 31 and i looooooooooooooooooooove me some Trey! Dam that man is so hot! He is a great eye candy! Owwwwwwwwwww

CutTiGurl609's picture

I wasn't 25 and older when this was posted but now I am!!!! Whoop whoop down wit the grown and sexy crew!!! lol

OfficialNenaNicole@gmail.com's picture

reppin the Cougar Crew bowwwwwwwww chik a wowwwww wowwwwww!

JesusIsMySavior's picture

Here's the post. :)

hpcmichelle@msn.com's picture

OWWWWWWWWWW! Love me some Trey! I'm a 42 yrs. young Angel and I go just as hard as my sisters because I LOVE a confident man.

VintageAngel's picture

Owwwwwwwww!!!!!!!!!!! Love Him!!!!

TREYZONELOVE_2's picture

OWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW!!!!!!!!!!!! I REALLY REALLY, I MEAN REALLY LOVE ME SOME TREMAINE! DID I MENTION I REALLY LOVE TREY!!!!! LOL

Nikki_34's picture

Hey Angels i'm 26 finally I found more fans in my age range. Follow me on twitter dreamgirl8402

Essence711's picture

Owwwwwww Again!!
Just can't get enough of Trey!! I love me some him. :)

TashaFearce's picture

Hey Angels! Post something on the discussion Smiles, Laughter, Hugs and Smiles....Show Trey some love, I think he can use a little at this point in his life!

@VerifiedFancy's picture

Whoooo Hooooo...Im 33 and Love me some Trey! I knew I wasnt the only one...LOL

Anmariee_1ofTrey'sFinest's picture

@tashNtrey ur a hot mess chica but i luv ya @nikajonni u said it all...i'm 30 and i'm a fan of his. I'm rarely a fan of anyones but i'll listen to there music but with Trey it's soooooo different. He's a different type of star. He's soooooo honest and thats the biggest part for me. It's amazing to see a young black man living his dream and walking into his destiny....He's a man to be admired. I can't wait to met him. My brother sooooo sick of me along with my mother. I got my mother hooked on trey yall. She tell me everytime she hear something about he. What can I say TREY IS THE MOTHER F**KIN MANNNNN!!!!!!!!!

TashaFearce's picture

Trey and I can start off as play cousins, but after an hour or so we gotta play husband and wife or girlfriend and boyfriend...SOMETHIN....cause i gotta get me a piece of that BEAST....#justsayin!!!!

nikajonni's picture

Oh and OWWWWWWWWWWWWWW...Follow me on twitter (that i created just to follow @treysongz) @queenik08... peace ladies!!! :-)

nikajonni's picture

O.M.GEEEEE..! THANK YOU for this THREAD!!!.. I am a 31 year old Woman who is PROUD of my OBSESSION with MY TREY..lol...people closest to me cant stand him because of how much i love him smh..a friend of mine told me "you've brain-washed me into believing that he belongs to you" i told her..."that's because he does"..LMAO...but seriously..I've been stuck since the Just Gotta Make It Video...i said to myself..."who's this cute azz lil boy?" my intrigue intensified and before i knew it I was #inlove..since then I've met him up close and personal on two occasions due to knowing the right people..Trey was def interested as I'm sure he is in alot of other women he encounters on a DAILY BASIS..but i punked out :( ..lol this was YEARS ago when he still had his braids and was promoting Trey Day..yet he put me in such a girlish state i couldnt control my nerves!..I too, was alot younger and still in my shell so i clammed up lol...but now that im READY he's probably LOOOONG GONE ....anyway im glad i got the chance to meeet him, hug him, stroke his face, hear his voice in my ear, I hold on to that while listening to #lovefaces, #massage, #doorbell and the like..I was in the bldg for is PPP tour and I'm in the blgd AGAIN for the OMG tour ..and every other tour after that...Trey I LOVE YOU and I'M SO HAPPY FOR YOU!! i love this MAN his work ethic, his drive, he deserves every OUNCE of success that he attains!!

Tricia AKA @GimmeUnusual's picture

He is seriously something beautiful. This is how bad my obsession is...My children are no longer screensavers on either of my computers (work or home). WTH?!?! My 7 yr. old (Maya) said, "Mommy - you always looking at him." Then my baby (5 yrs. old - Trinity) said, "Owww, mommy, that's the same man you have on your computer" after Trey's "Can't Be Friend's" video came up. Even my babies (7 & 5) recognizes him no matter what his look is. LOL

ANGEL TOYA's picture

N THAT DAMN ORDER............I FELT LIKE I GOT PREGNANT WHEN I WAS HUGGING HIME AS TIGHT AS I DID........THAT YOUNG MAN HAS SEXAPPEAL THAT JUS WON'T QUIT !!!!

Kikamiko's picture

TRICIA!! LLS Giiiiiiirl, I so look forward to your comments everday on different post, you keep me rolling.

Karen523's picture

LMAOO @ Tricia

JesusIsMySavior's picture

LOL

Tricia AKA @GimmeUnusual's picture

Yes - never, EVER will be seeing Trey like a brother. You just don't think about doing the things that I think about doing with a brother. Try more like a Popsicle. Can I PLEASSSE have a Number Trey? Supersize my #beast with a side of smile & eyes. Then call 911 so you can pick me up off the floor when I'm done.

Karen523's picture

The brother/sister angle comes from me meeting him mom and me being close to her age I didn't want to feel like a perv lol but that's my story and I'm sticking with it lmaoo.

Pages

shop