Skip directly to content

Live Webcast with Trey TODAY at 2pm EST!

Latest News
  • Live Webcast with Trey TODAY at 2pm EST!


    Log on to TreySongz.com TODAY, WEDNESDAY, AUGUST 25th, at 2pm EST for a LIVE webcast with Trey! Trey will be checking in with you LIVE from the "Passion, Pain & Pleasure" Tour, plus he'll be answering YOUR questions & talk about what's in store for his highly anticipated new album! Start submitting your questions now in the comment section below and make sure you log on TODAY at 2pm EST for the chat! Trey's new album PASSION, PAIN & PLEASURE available everywhere September 14th!

     

    Comments 907
Web Crew's picture
on August 24, 2010 - 8:00pm


Log on to TreySongz.com TODAY, WEDNESDAY, AUGUST 25th, at 2pm EST for a LIVE webcast with Trey! Trey will be checking in with you LIVE from the "Passion, Pain & Pleasure" Tour, plus he'll be answering YOUR questions & talk about what's in store for his highly anticipated new album! Start submitting your questions now in the comment section below and make sure you log on TODAY at 2pm EST for the chat! Trey's new album PASSION, PAIN & PLEASURE available everywhere September 14th!

 

Blog category: 

Comments

MiMzY_8's picture

1) Trey I love u so much! I was wondering if ONE day maybe you could come to ottawa, canada for a show! We need talented people like you here!!! we're missing them!!! 2) Also if u had one wish, what would it be? Follow ME :) MiMzY_8 Plz gimme a shout out !! :D I LOve U!!
ImOnTreysTeam's picture

can you follow me on twitter its @badromancees
Talli's picture

Do you like white gurls?:-)
Talli's picture

I give massages professionally, I'll give you an hour with discount;-)
MiMzY_8's picture

whr does he read messgs???? here?
Nana_4's picture

Congrats To Jasmine
JAZZIEST_GEMINI's picture

OOOOOOOOOOOOOOOOOH WEEEEEEEEEEEEEE
Fal's picture

Hey Trey! I dont get the latest news till its too late, always working taking care of patients and my 4 yr old,by the time I hear about a show in NYC or even Jersey your performing, everything is sold out. Do you recommend a way i can get up to date before or maybe give a ballpark of dates you have planned in the area for an ucoming tour. Id so really appreciate it! And could really use the night out with ya:)
vellz's picture

My question is at this stage in your career you have had much success an would you take the time out to mentor some One and show them the game..Kinda like Usher and Justin Bieber and can you Follow me back on Twitter Mr_LuvFacesVell
JAZZIEST_GEMINI's picture

TO WAT EXTENT WOULD YOU GO FOR A FAN?!?!??!?!
Raminta's picture

TREY, I WANNA ASK IF YOU HAD TO CHOOSE BETWEEN LOVE AND CAREER? WHAT WOULD YOU CHOOSE ? :P
Mara a.k.a TantalizingAngel's picture

MY LITTLE SISTER SAYS UR CRAZYYY
Kennedy's picture

I LOVE YOU!!!!! U ARE MY FAVORITE!!!
iluvtrey_17's picture

Hey Trey! I just had to let u know that I have been a HUGE from from the absolute first time I heard ur wonderful voice. I would just to tell that I admire u beyond ur musice. U epitimize what hard work and faith will do! U are timeless and always a pleasure to hear and see (u know u are too fine) keep up the GREAT work and GOD bless! Ur TRUE numer 1 fan!
MiMzY_8's picture

Whr does he read the messg???
BLKJACK10's picture

TREY YOUR FUNNY DUDE
vellz's picture

My question is at this stage in your career you have had much success an would you take the time out to mentor some One and show them the game..Kinda like Usher and Justin Bieber and can you Follow me back on Twitter Mr_LuvFacesVell
Treyluver4eva's picture

yu gotta call 14
vellz's picture

My question is at this stage in your career you have had much success an would you take the time out to mentor some One and show them the game..Kinda like Usher and Justin Bieber and can you Follow me back on Twitter Mr_LuvFacesVell
jayychante's picture

SHOUTOUT LA I KNOW YOU LOVE US
vellz's picture

My question is at this stage in your career you have had much success an would you take the time out to mentor some One and show them the game..Kinda like Usher and Justin Bieber and can you Follow me back on Twitter Mr_LuvFacesVell
Treyluver4eva's picture

callin again
MiMzY_8's picture

1) Trey I love u so much! I was wondering if ONE day maybe you could come to ottawa, canada for a show! We need talented people like you here!!! we're missing them!!! 2) Also if u had one wish, what would it be? Follow ME :) MiMzY_8 Plz gimme a shout out !! :D I LOve U!!
vellz's picture

My question is at this stage in your career you have had much success an would you take the time out to mentor some One and show them the game..Kinda like Usher and Justin Bieber and can you Follow me back on Twitter Mr_LuvFacesVell
Shantez's picture

I just wanna kno can yu follow me on twitter @ShannyB22, &nd i cant wait until yu come 2 baltimore = ), my boyfriend is kinda jealous at the fact that im so infatuated with yu lol i got a tattoo of a black rose cuz i know it one of his fav songz to perform on the Ready album, yu can say "im breaking yu" (obsessed) lmao when is the next time yu comin 2 baltimore after the 27th show
Talistarr01's picture

Hi Trey when are you coming to the Caribbean????? To be more specific the beautiful twin island of Trinidad and Tobago????
Mara a.k.a TantalizingAngel's picture

SHOUT OUT TO MARA!!!!!!!!!!!!!!!!
JAZZIEST_GEMINI's picture

GET ON YO WEBSITE....THAT'S WHERE IS POPPIN!!
MiMzY_8's picture

1) Trey I love u so much! I was wondering if ONE day maybe you could come to ottawa, canada for a show! We need talented people like you here!!! we're missing them!!! 2) Also if u had one wish, what would it be? Follow ME :) MiMzY_8 Plz gimme a shout out !! :D I LOve U!!
Naughtie_Baybee's picture

LOLSSSSSSS

Pages

Photos

See More

videos

See More

Community

See More

Music

See More
  • params
  • params
  • params
  • params
  • params
  • params
  • params
  • params