Skip directly to content

Chat LIVE with Me Tomorrow, 12/3!

Latest News
  • Chat LIVE with Me Tomorrow, 12/3!

    Hey yalll!!!

    I wanted to letchall know what's been going on with me lately. Due to changes within my business structure I've had to spend more time running my business in addition to being an artist. While doing this, I realize I haven't been in touch with my fans as much as some of you all are used to. I thank my real fans for being patient and supportive during this time. It's been one helluva ride since this time last year and there's no way possible I could be where I am without all of you. With that being said I'm bringing Thursday's with Trey back starting this Thursday @ 8pm and making it better with some Christmas fun... I will be giving away a $500 gift card to the 25th caller, however in order to get the card you MUST sing one of these five songs... You must learn them all because I am going to choose which one you have to sing.

    1. This Christmas -Donny Hathaway
    2. All I Want for Christmas is You-Mariah Carey
    3. I Saw Mommy Kissing Santa Claus - Jackson 5 RIP MJ
    4. Santa Baby- Eartha Kitt
    5. Let it Snow Boys 2 Men

    Chat Details:
    Thursday Dec 3rd
    8pm EST
    www.ustream.tv/treysongz
    804-335-0051 also 877-55-songz

    Comments 89
Trey Songz's picture
on December 2, 2009 - 12:42pm

Hey yalll!!!

I wanted to letchall know what's been going on with me lately. Due to changes within my business structure I've had to spend more time running my business in addition to being an artist. While doing this, I realize I haven't been in touch with my fans as much as some of you all are used to. I thank my real fans for being patient and supportive during this time. It's been one helluva ride since this time last year and there's no way possible I could be where I am without all of you. With that being said I'm bringing Thursday's with Trey back starting this Thursday @ 8pm and making it better with some Christmas fun... I will be giving away a $500 gift card to the 25th caller, however in order to get the card you MUST sing one of these five songs... You must learn them all because I am going to choose which one you have to sing.

1. This Christmas -Donny Hathaway
2. All I Want for Christmas is You-Mariah Carey
3. I Saw Mommy Kissing Santa Claus - Jackson 5 RIP MJ
4. Santa Baby- Eartha Kitt
5. Let it Snow Boys 2 Men

Chat Details:
Thursday Dec 3rd
8pm EST
www.ustream.tv/treysongz
804-335-0051 also 877-55-songz

Blog category: 

Comments

Erika_16's picture

Hey Trey.....I have loved you since the Just Gotta Make It video......I am looking forward to the chat tonight. I am gonna make it my business to do so! U are soooooo talented and sexy!
BambisReady's picture

I'm Ready...lol
AmberNicole's picture

Hey Trey,I've always been a fan but I'm new to the site and look forward to the Thursday chat. I love your work and what you represent as an artist. Keep doing what you do, we love it!!
mizzshay's picture

heyy ill be there to talk 2 u
alasha_2's picture

Happy belated birthday, I will be listening to you tonight on Ustream, and I can't wait for the ski trip in February. Myself and 6 friends are going to Pennsylvania just to see you. I'm happy to see you put the live chat back to Thursdays because that is my day off. We love you and understand your busy schedule. You are doing your best to stay in touch with the fans. I'm a rider for you and this fan ain't going nowhere. I wish I could have came to Madison M2 for your party, I was in the Bronx with my family. I will continue to support everything you do
vonniE_7's picture

omgosh, i can sing jus a little but its always at the wrong time like when im drivin and my nana in the car(tellin me to stop unless i do it in public)lols :-D....nothin beats a try:-)>>>u've don such a gr8 joB and wana tell u such>> i freakin luv me sum TREY SONGZ...ever since the 1st cd...i even took a shot and came to club LOVE when u were there for ur b.day...it was my best friend's b.dady too and she wasnt all that happy but we made the best of it bc i drove all the way from nj>>>crazy i kno but i wanted 2c u and wanted my best friend to have a gr8 time..Stay strivin, stay strong, stay smilin and stay sexy frum the inside out
paule_2's picture

hey Trey.. Just letting you know..you did a PHENOMINAL JOB last night in Providence!!!!!!!!! Best show ive been too..ever!!!! Def SHUT IT DOWN!!!!!!!!!!!!!!!!
Brittany_40's picture

CAN U PLEASE GIVE MELLY MEL AND BRITTANY A SHOUT TONIGHT AT JINGLE JAM THANKS.
p@ntti droppa's picture

omgeee i dont know how to sing at all but im soooooo going to enter this contest to have some hoilday cheer....lolz......songbookbaby
hajah's picture

1 last thang trey say aaahhh say aaahhhh cuz we dnt buy no dranks at da bar!!!!!!!!!!
GBabeZTreyWifey's picture

aw hopefully we get to speak trey u been doin a great job ever since u first came out ..hope evverything is well..and as for the christmas songs i kno all of them they are really nice....n i bet u can master everyone of them =)
hajah's picture

by the way u need to start following me on twitter hajah is the name dont u forget it u heard me!!!!!!!!!!!!
hajah's picture

i dont know how to sing but i will sing for you all day long if u need me to trey ur very talented at eeeevvveerrryyythang u do u are very much blessed luv ya trey.
Isyces's picture

I know every1 of those songz...my choir and I are singing some of these songs @ a Christmas party in a week...
Roch_lee_lee's picture

I would love to try and catch you at 8pm, i'm in London and don't have a clue when it is 8pm in the USA, i was wondering if you got a text message from me on your birthday.
J.BAshley19's picture

I want to chat live but how will the fans including me really know its you? love ya TREY!!!!!!!!!!!!!!!!
darling_nikki22's picture

Oh, why do you always do these things when i'm at the office? Sigh...
kaybabi20's picture

I am excited and cant wait i have been a fan of yours since "Just Gotta Make It". I hope i get to tlk to u 2morrow, i only know one song on tht list lol so i guess i better get to learnin the rest lol tlk 2 u soon :)
Ms D's picture

I think that it is great that you take time out of hectic schedule to reach out to your loyal fans! Your music is hot and brother you are AMAZING, talented and beautiful (inside and out) Keep bringing out good music and keep it 100 ALWAYS! Now as for the songs I guess I'm gonna have to flex the golden pipes lol ;)
Mz.Loveable's picture

Hey Trey I think it's wonderful how u reach out to ur fans. I've been following u since Just Gotta Make It and I think ur amazing. The old saying is thirds a charm and I know ur next album is gonna be number (1). I watch ur interviews all da time and I think u r very down to earth and u keep it 100, and dats not sumthin u see everyday from a young dude like urself. I wish u good luck and lots of success now and in the future. Stay sexy and sweet babe.
blank's picture

yea i started listening to Trey like when he did can't help but wait. and last time...since then its been on and off for me (gotta be honest) but he has got mad skillz. i'm suppa happy for dude. i will be calling for the chat. x mas songz u r a trip boi.
swaggajag's picture

it's understandable that you have to take care of business first..but we are glad you are back and have not forgotten about ur fans....
Lady Ebonie's picture

I'm so excited. Been following you since 'Just Gotta Make It', to now and forever will. I hope I get to talk to you. I know you don't remember me but thats ok.In time. Guess I better start to learn all those songs!
Char_SoSweet's picture

oh yeah! can't wait to see that beautiful smile of yours tomorrow, you are so dedicated to your fans it's crazy that is why i love you "bookie",that's my nickname for you.muah!
Jae Justine's picture

hope i get to talk to uuu !
TREYMYVAPRINCE's picture

wats good trey im so glad to hear u makin time for your fans..ima try to get through 2ma cuz lord knows i wud be so hype 2 tlk to u!!! i ben a fan of yours from the gate and gone continue 2 support you:) LUV YOU AND KEEP UP THE GOOD WORK!
missprincess's picture

HEY TREY I JUS WANA LET U KNOW I ADMIRE U AS A SINGLE R&B ARTIST FROM DAY 1.AND I ALSO SUPPORTED YOUR MUSIC AS WELL U ARE A GUY WHO ARE TRULY LOVED BY ALOT OF WOMEN FANS.ALSO WANA LET U KNOW DAT U ARE MAKIN IT HAPPEN I REMEMBER WHEN U FIRST CAME ON WIT JIM JONES NO1 KNEW BOU U BUT I DID.ANYWAYS U ARE DOIN SOOO GOOD ON DA RADIO STATIONS AS WELL AS 106&PARK .I ALSO WAS KINDA MAD WIT DAT KISS DAT TONI GAV U BUT U ARE TREY WHAT CAN I SAY UGOT IT LIKE DAT.AND KEEP BEIN SUCCESSFUL AND DONT LET NO1 BRING U DOWN U R SO FREAKIN HOTTTT YUUUP...HUGGS N ALOT OF KISSES.
SB_2's picture

I have been trying to get through on V-103 to win ticktets to see you perform UNPLUGGED in December. I'll keep trying, 'cause I think it will be a great look. BTW, I am a newfound mature fan. ;-) Keep doing you and handle your biz.
Baby Girl_10's picture

Trey you are the best.. can't say I can sing but for you I'll try anything once...as your biggest fan I can not stop thinking about you. You are all over the air ways and your song's are in heavy rotation... take a bow....I can never get enough of your music and looking at your sexy body..as fans we know your days gets busy but keep up the good work, stay focused and continue to drop those sexy adult hits...your fans have your back and the front..stay sweet and super swagged up like you are.. HUGS AND KISSES... LOVE EVERYTHING YOUR DOING IN AND AROUND THE COMMUNITIES..THANK YOU ALSO, HAPPY BELATED BIRTHDAY, MAY ALL YOUR DREAMS COME TRUE...
@MsMsWest's picture

YAY! I never get through but the thought of u bring back Trey's Thursdays is COOL! #1 is my ABSOLUTE FAVE!!!! U can NEVER go wrong w/ DONNY uhm can u sing a lil bit of that on a Saynow message? cuz that would be WONDERFUL!!!!!! Uhm so maybe next week u will make the time LATER for ur WEST COAST fans?...#5 is a GOOD 1 too!

Pages

Photos

See More

videos

See More

Community

See More

Music

See More
  • params
  • params
  • params
  • params
  • params
  • params
  • params
  • params