Skip directly to content

Trey's Next Single Announced!

Latest News
Atlantic Records's picture
on January 25, 2010 - 6:45pm


Head over to the audio player to listen to Trey's next single, "Neighbors Know My Name"! Make sure you let us know what you think of the track by leaving comments below! "Neighbors Know My Name" is off of Trey's Grammy nominated album READY, in stores & online now! Yuuup!

Blog category: 

Comments

jbabir's picture

o shoot.......love love love that song one of my favs it wouldnt even matter wat song was picked cause the whole ready album is that work....cant wait till the video come out
Alyssa Francesca's picture

sighs.... oh yes.
tabitha714's picture

Take this pillow right here (grab this) And You I swear they wont hear and you knoooww Just what we capable of when we makin' luv
shanique_4's picture

trey love all of ur songz but can u make love lost be the nex single
Shawne's picture

YES! YES! YESSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jazzyk15's picture

First of all, I think Trey got me pregnant after listening to this song. This song make R.Kelly's 'Remind Me of My Jeep' sound like 'Patty cake'. No lie. Especially when baby boy said "Sometimes she call me Trey, sometimes she say Tremaine!" Ooooh, he had me over here hot as hell! I ain't lying yall. Yo, when the video come out give ya girl a holla because I will be glad to have you bite these big lips like you did with ole girl in that other video. Hell, I'll call you by yo full government name if you make my body bust. Trey be lookin for them child support papers in the mail. LOL :) Love this song!!!
mz. neverson_6's picture

i love his song sometimes she call me trey, sometimes she say tremaine when its all said and done bet the neighbors know my name sometimes she call me trigga cause i make her body bust they might think my name is "oh sh-", i make her cuss
Jasmin_14's picture

omfg ! i'm overly excited about this being the next single. I love this song with all my heart.
JohannaRenee's picture

Love It :) Can I be in the video? Trey, get at me!
SBME's picture

I like this song because it saying that you can put it on your gurl and have your neighbors knowing your name!! I listen to it all day the whole cd, but that song and yo side of the bed will make a girl go crazy i'm talking about some real shit!! GET IT TREY SONGZ!! lol:)
kaylantrey10's picture

love u .
pretaydiva's picture

yo real rap love that song but please let BLACK ROSES be a single
Tazzy4rmdaBAy86's picture

Trey you are the sheit! Can I be your toilet paper?
Nikki AKA MaRtini's picture

This is gonna be goooooood! This man is soooo FINE! (^_^) enuff said ...
GOODYchick's picture

...cOOL! TREY im sure my Neighbors Know *Your* Name as much as I listen to your music all day long!!! :D
Elodie_2's picture

I love this song, Its one of my favorite songs. I listen it all the time. Im so happy..
Aquagrrrl24's picture

Yay!!! Love this song, can't wait until the video premieres :)
Ms. Lovie's picture

It really doesn't matter what the next song is because the WHOLE cd is the S***!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Yup!
Ricanko1228's picture

OMG I LOVE THIS SONG!!!!!!!!!!!.............The Video To This Song Better Be SEXii!!!......LOL =D
Mz.longhairdontcare's picture

omg i luv this song, he chose the right 1 2 b his next single.
SouthernClassGyrl's picture

i love this song omg
nisey_2's picture

OMG I LOVE THIS SONG I HOPE U MAKE A VIDEO FOR IT!!!!!!!!!!!!!
Tasha_35's picture

I love this song! I can't wait to see the video for that one!!!!!!!!!
LACARMENMARIE21's picture

I CANT WAIT FOR DIS SINGLE. ITS SO HOT AND I JUST LOVE TREY HE IS CHANGING THE GAME YUUUP !!!!!!!!!
dtowngir's picture

Yes!! That is a hot single off the CD. I have been playing the CD for the last three months....its in the car now. Trey...you kno alot of babies will be made off of that one! LOL. :) And like you....the neighbors kno my name too. LOL
mizzcreativity's picture

love this song, tremaine!- the neighbors know my name, my name, my name-and the whole world does too-about the king, baby!- straight-up r.kelly sounding, though-then again, he IS THE 21ST CENTURY'S GINUWINE-R.KELLY. Still, I looove this album- even better than the last one-mi absolute faves are successful, does he do it-like tremaine can't!- one love, invented sex, panty droppa&neighbors know my name- i'm straight-up feeling one love, though-can't get it outta my head- and it just keeps getting better from here...........mizzcreativity speaking yall
MsDollaraDream's picture

My favorite song on "Ready"!!!!! I LOVE everything about it- voice, music, clever lyrics ;). I'm excited to hear it on the radio!
angielala's picture

Why couldnt Yo Side of the bed be the next single???I love nkmn but im sick of the sex songs! yo side is so pretty and the bts clips of the video looked really good! I'm kinda disappointed! The video betta top Invented Sex without it being pornographic lol
Whitneyy.Minaj's picture

yesssssssssssss im so in agreement but also lovelost we need it
ms5000's picture

Sometime she call me Trey Sometime she says Jermaine i THINK THIS PART OF THE LYRICS IN VERSE 3 IS WRONG. i BELIEVE HIS NAME IS TREMAINE AND NOT JERMAINE. SOMEBODY NEEDS TO FIX THAT.....

Pages

Photos

See More

videos

See More

Community

See More

Music

See More
  • params
  • params
  • params
  • params
  • params
  • params
  • params
  • params