Skip directly to content

New Rocawear Billboard in Times Square!

Latest News
  • New Rocawear Billboard in Times Square!


    Trey heats up NYC's Times Square with a new billboard for Rocawear's "NEXT" Spring/Summer 2011 campaign! Get another view of the Billboard - located at 45th & Broadway - in the 'Photos' section, plus get a behind-the-scenes look at Trey's shoot for the campaign in the video below!

    Comments 43
Web Crew's picture
on March 24, 2011 - 4:37pm


Trey heats up NYC's Times Square with a new billboard for Rocawear's "NEXT" Spring/Summer 2011 campaign! Get another view of the Billboard - located at 45th & Broadway - in the 'Photos' section, plus get a behind-the-scenes look at Trey's shoot for the campaign in the video below!

Blog category: 

Comments

Niecy_28's picture

I LOVE IT.... :)
SexySagLuvSongz's picture

If only I could get to NY to see this for myself....one day, one day!!! I Love It!!
Myztik's picture

Nice videos as always! Keep it comin' Team! Trey, you always are looking hella fine, keep up the great work in the clothing line campaigns, other campaigns, and most importantly that beautiful voice of yours. We'll keep on having your back! Love you, babe!!!!
Lady Friend's picture

This video is great. I love the location and wish I was in a warm environment right now!
freaky4trey739's picture

Damn he is so SEXY
CharBaby's picture

SMH THAT MANNNN!!!! I Love the way he balls his lips up when hes being serious
Janae's picture

I just wanna kiss him. I love it. Trey is so #Winning
babidollface1's picture

they would choose the illuminati.. PYRAMID on the sweater one to go up in times SQuare.. Smh
MsSweetSkittleAngel's picture

I love it real sexy
5_StarShey's picture

Everytime im in Times Square i look for the billboards... I love seeing Trey up there. I loved the last billboard too. The So Kodak one is cool though it plays Cant be Friends.
alisica's picture

U R HELLA SEXY WITH YR GLASSES AN WITH OUT
Dee_19's picture

Love it!! Esp. the scene with the kiddos!
CutTiGurl609's picture

Congratulations Trey!!! I like!!!
NiNi InfatuatedAngel's picture

Trey looking so good cangrats boo
Houston_Scorpio's picture

I enjoyed the behind the scenes on the photo shoot !!! NICE
c11pep@comcast.net's picture

Congrats!!! Love the pic :)
luvsmesumTrey's picture

Congrats Trey.......... I'm sooo glad I don't live in NYC cause with all dat SEXY up on a billboard my car would stay in da shop I'll be runnin into buildings, cars, people and all other moving and non-moving objects........sooner or later they would be revolking my license.......SMDH Trey you are 2 SEXY
TreyAngel_Dasha Valresa's picture

Congrats Treyyy!!!!!!!!
DtownCougar's picture

OMG I miss my baby - come home!
luvintreysongzonly's picture

Congrats Tremaine
JAMMIE's picture

YOU R SOOO DAMN HOTT!!!!
shanti jackson's picture

congrats tremaine, you doing the dam thing.!!!!!!!!! luv ya
BillyASmith_2's picture

Gosh, I am loving this. It is too awesome.
TaleciaW's picture

Love It!
GottaLoveTS's picture

Congrats !!
Shortee89's picture

god bless trey and that bottom lip
Prittbrowniiz BestSellerAngel's picture

AWWW!!! That's a face that was meant to be seen!!
exyKeiha's picture

damn u hv to make everything look so good
@Jemail's picture

Sleek as usual
tiara195's picture

Cute!!!

Pages

Photos

See More

videos

See More

Community

See More

Music

See More
  • params
  • params
  • params
  • params
  • params
  • params
  • params
  • params