Skip directly to content

Today's Live Chat With Songz [Video]

Latest News
Busy's picture
on July 13, 2010 - 2:14pm

#bottomsup

Blog category: 

Comments

Lynne Icyy's picture

Songz we need you in Brussels,Belgium!!!!!!We need swagg like you over here!!!!When are you coming??Lolz,anywayz,you are ma deepest addiction right now and later too!!!Da single i love most is "I need a girl" and "Say ahh" I love you!!!!!!Lynne!!!
la flaca br33 br33's picture

TR3Y S0NNGZ IZ SO FREAKIN FINE HUH ........ HE HAS A REALLY WONDERFUL VOICE 2 (I LOVE YOU TRET SONGZ ) ....... I REALLY HOPE I GET 2 MEET U TREY 1 DAY I HOPE I ALSO HOPE THAT WE CAN TALK JUST AS FRIENDS 2 I REALLY DO
Lyssarene.'s picture

wow , i just found about this webchat & im gna be on here alll the time ! how do i know when yr on , so i can always be on time ? :] i love you and i cant wait for you to go on tour , illl go see you for sure
jazzi-boo's picture

OMG OMG OMG OMG OMG IM GOIN 2 FREAK OUT ! I LOVE YU SO MUCH YU DONT EVEN UNDERSTAND ........... I HOPE ILL GET TO MEET YU 1 DAY ! I JUSS KNO IT LOL ! :) LOVE BOTTOMS UP !
Sose's picture

the tatoo on your back with the angels? make it ur shirt :) with that on the back and "trey's angels" on the front
trey@baby's picture

da only thin i expect from u boo is 2 show ur pretty face on tv n dont 4 get me
CAMAE's picture

hey trey like i got a question for you i love you and your music but when am i going to have a chance to listen to it in MIAMI..?
a.janelle's picture

Your album drops on my birthday so dont embarrass me. lol sike nah but good luck man! :-D
Justlooking_boo's picture

hey trey... your so sexy... i know you tell your life story.. your daily life on the rode. But ma question is who r u deep in side i mean i not like a groupy or anything like that but you seem soo coool and i just want you to tell in one sentence WHO IS the Real trey
emilysiegart's picture

trey ill be your angel:D
ms_cutie92's picture

im so happi u r single y4y for mi i luv yah :D xD
ms_cutie92's picture

ofmg i wanna meet you lik crazi lik i luv u so much omg u dont know ho wi iwll everytime i listen to 1 of ur songz im lik im in heven lik when im sad i listen to ur sonq im happi so happi mi and mi friend we luv u so dayum much i luv your smile and dimples awwww im so sweet i wanna be futre mizz. songz so much i luv yah
amiyna merced's picture

. omqosh this is so crazi i realli wish yull come down to greenville sc . ; every time i listen to one of your songz they all have purpose to me and they really get me through any sittuation so all im asking is pleassse . !!
maymah's picture

omg tremaine i luvvvv u sooooo much... luv ur smile,ur dimples..... i simply luv evryfng bout u... ur songs are alwyz SICK...... wish u would come down to hatfield in u.k... dt'll b d best day of my life.... luv u sooooo much TREY... *kisses*
LIL TREY SONGZ's picture

HEY I WAS JUST WONDERIN R U SINGLE I AM UR BIGGEST FAN I HAVE A USTREAM U KNO LET MII KNO WHEN U DO ANOTHER RECORDIN LUV U SO MUCH U WANT TO COME TO MII !!!!!!!!!!!!!!!!SEX ROOM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I WANT TO COME TO UR R U GOIN TO LET MII I WANT TO SEE WAT U R LYK IN DA BED MII ROOM IS PICS OF U I DRAW UR NAME IN BUBBLE LETTERS WIT MII NAME PLZ COME TO MII HOUSE CUZ I NEED U AS MII BOO.... LUV U - MRS.TREY SONGZ-
Nia_10's picture

Hey!! Well I just wanted to say that God knew what He was doing when He created you cause you are so handsome... you really should consider coming back to South Carolina State Univ. Kay, well don't work too hard and stay humble, it's so appeasing.
Bree'Anna's picture

so im veryy late seein this. but whatever, trey i love your music, you are just awesome !! keep it up & ily
.chяίstίηα ηεvεяsσn ↓♥'s picture

Heyy! l Was Just Wondering Are You Single? Like lm Just Wondering. Anyways l ? You So Much l Wanna Meet You So Bad :D You Are The Cutest Guy lve Ever Seen Like Foreal Get At Me Anytime Remember lm Your Biggest Fan "l Have My Room Covered Of You" And l Cant Wait Til Your New Album Comes Out ln Stores Yay! Write Back...lol
Foxy baby's picture

Hey boo i love u and keep up da good work dat u doin and i will always love u and respet u and ur music and u inspire alot of pple and every time i watch ur tv show i just get excited and stuff but anyways LOVE U TREY
MZ.SONGZ_30's picture

hey trey i love yhu so much
la_hermosa_latina's picture

Hello my name is maria, I am 20 years old and am of Mexican nationality.I love you trey you are very sweet and very cute also, add me my e-mail is bella_27_1990@hotmail.com take care baby te amo (L)
ms.natasha's picture

Tremaine Neverson. your amazing, your music brings your sexiness out, personality, and who u are your a mad cool guy. your new album is deff going to be on top.. i'd like to thank you for doing what you do because it brings out happiness and a connection in me where i can relate to what you're singing in many ways, the suspense is killing me i can not wait for your new record bottoms up was hard loved it. cant wait to meet you :) SOO EXCITED :)
LIL TREY SONGZ's picture

BABY.........I AM THINKIN BOUT THINGS TO EXPECT FROM U..............I EXPECT MORE LUV SONGZ DAT MAKE MII FEEL LYK I AM WIT U...........U R DA SEXIEST MAN I EVER KNOWN IN MII LYFE...............U R LYK AN ANGEL DAT IS Y I AM A TREY'S ANGEL..........I AM EXPECTIN SOME TICKETS OR SOMETHING............I AM UR BIGGEST FAN..........I LISTEN TO ALL OF UR SONGZ..........I REALLY LUV DA NEIGHBORS KNO MII NAME.............I KNO DA NEIIGHBORS KNO UR NAME..............I WAS AT ONE OF UR CONCERTS AND I TOUCH U.........I FELT LYK HEAVEN.............PLZ COEM TO MII HOUSE PLZ PRETTI PRETTI PLZ.........LUV U SO MUCH.........XOXOXOXOX.......LIL TREY SONGZ
MatinahW's picture

Dang Trey! you was straight gettin it! lol... but i love the song... as im sure we all do!.. Im jus sad imma have to miss you when u come to St. Louis once again...but keep doing you! cant wait to hear the album!
lelenychol's picture

LOL!!!MII COUSIN ALWAYS GETS MADD WHEN PLAY YOUR MUSIC ALL THE TIME!!BUT IDC I KNOW ALL YOUR MUSIC!!CANTT WAITT FOR THE BOTTOMS UP SONG COME OUT LUV YOUU TREY 4 EVA NUMBA 1 BIGGEST BIGGEST FAN REMEBA THAT...!YUUUP!
'Jheresa Hale's picture

2thumbs,UP,, Signed Your Number One Fan,,, :) Seriously,,,RT TS,RS,,,(Detroit) LOL,this better then my moment,,Cuz Its Commercial Free..lmfao
mila_pooh's picture

i love u so much...
lelenychol's picture

LOL!!!TREY YOU LOVE 2 DRINKK WATER N SUM ENERGY DRINK BUT ITS GOOD FOR YOU!!LOL!!I LOVE YOUR KNEW SONG BOTTOMS UP WITH NIKKI MINAJ!:)AND ANOTHA THING TREY YOU NEED TO CALM DOWN ON THAT DANCE(OKKAYY)IM JUSTT KIDDIN IM KWEL WITH YOUU!!SINGG IT TREY POP THEM LIPS LOVE THA NEW SONG ALSO SEX ROOM SAW THE VIDEO THAT WAZ LIKE(WHOA)LOL:)BUT IT WAZ KWEL YA DIGG:)HAHAHAH TREY YOU GOT ME LAUGHIN SAYING THAT HONEY BUN IS STALE LOL..NEWAYZ YOU DON'T NEED TO BE EATEN NO SWEETS ALREADY HYPER ALREADY LOL IM KIDDIN WELL GOTTA GO TREY LOVE & YOUR SONGS ALSO YOUR VIDEO WELL LOVE YOUUUUUU SO MUCH MAUCHHH!!YUUUP!!
soniafromparis's picture

Just finished to watch this video. U said that u can explore more stuff now does it mean in the past u were more like doing some “commercial” music ? As well, u wanna have some ideas for ur t shirts for ANGEL. For me, it would be great if u could create some shirts with ur portrait how can I say that in proper English. I would like ur face but not a picture but a draw or a tattoo which means a lot for u and has a link wiv angels (but maybe ur tattoos are somethin really personal). I really enjoy ur tv show, it shows an other part of ur personality and not only the sex symbol, and that being successful is not easy at all and that we have to work hard on it. Love the beat of “BOTTOMS UP”, really good beat and love Nicki’s voice, sexy and child voice at the same time, it s a really good song for clubbin. Have a nice day.
soniafromparis's picture

Stop drinkin ur juice lol just kidding. Missed that, hope i ll be online next time.

Pages

Photos

See More

videos

See More

Community

See More

Music

See More
  • params
  • params
  • params
  • params
  • params
  • params
  • params
  • params