Skip directly to content

"I Invented Sex" Live @ MTVU's Spring Break [Video]

Latest News
Atlantic Records's picture
on March 22, 2010 - 2:26pm

Trey Songz schools the crowd at MTVU's Spring Break 2010 with "I Invented Sex". Peep the clip above!

Blog category: 

Comments

Shala3 SongZ's picture

i mean com on now it's trey songz everybody loves him and if you dont then something is wrong wit you hes such a wonderful singer and always kills in his performaces he's tha new 2010 Luv ya trigga***
Trey'sAngelMichelle's picture

There are white people who love Trey and his music. I know all the words to his songs and have become a huge fan of his. Am I not supposed to like him because I'm white? Maybe those people didn't know the song and I have to admit, not too many people I know listen to R&B music. I'm sure I would look "wack" at a country concert. In complete darkness we are all the same. It is only our knowledge and wisdom that separate us. Don't let your eyes deceive you. ~Janet Jackson
DeshiaNicole's picture

@leanababie Now, when I saw the video, I thought wow, that crowd is wack, but I think race has nothing to do with the fact that the crowd was wack! Actually, I think it had something to do with the weather it being so hot, but whatever the reason, I think your message was uncalled for! Honestly, if one race supported him, he might now be as big as he is right now!
lori_7's picture

xxx i love him sooooooo much n this boy looks exacly like him that inoooo but the real deal just is better...hmmmmm trey songz............
MRSNEVERSON_14's picture

TREY i love you, i love you, i love you!!!! more than you'll ever know :) you are super smexi/Talented and i would love for you to come to ferris in april for our ferris fest!!!! HOPE TO SEE YOU THERE!!!!
RickeYuuup's picture

NICE:) I like your clothes and shoes and your hair cut believe that trigggaaa my homie:) You remind me of summer:)aahaha
pocketsized_b's picture

i like! ? keep doin your thing :)
trey baby_8's picture

sexy sexy sexy
@MsMsWest's picture

Wow u cut all the hair, its so low, gr8 performance tho.
D3TWN DIRRTYGLOVE's picture

WHATS UP TREY NICE CONCERT BUT THE CROWD WAS WEAK BUT U STILL WORKED IT BABE IVE HEARD SUM GOOD THINGS ABT MR. SONGZ I WOULD LIKE TO FIND OUT ABT THE REAL TREY SONGZ FOR MY BIRTHDAY MAY 17 ILL B 26 IT WILL B A HONOR TO MEET U IM HERE IN DETROIT LOL BUT YOU'LL B N SAFE HANDS WITH ME LOL BUT U CAN EMAIL ME BACK AT tanyavance@ymail.com but i cant wait to hear from u ttus..................
Raminta's picture

Wow ! He is soooo nice and sexy :P I wish i was there :) Mmmmm... But the crowd should of made more noise !!
DetroitWoman85's picture

~ Love @SongzYuuup's stage presence....#justthinking his watch collection is probably so sick ~
MS. YUUUP's picture

so ready for april 2 to see him atlanta
MS. YUUUP's picture

wonder y he been gettin his hair cut lower..oh well still fione..BONG
leanababie's picture

The crowd look wack ass hell and they were all "bright" lol
treydayeveryday's picture

Thought it was just me..... this crowd sucked. I agree with cocobabyface
mocha_8's picture

LOVE IT
jvonna09's picture

Omg was this just for one race lol
cocobabyface's picture

yeah the crowd wasn't to enthused but there was mostly.............................so what can you say.
Mz.sLiMsExC's picture

damn.. alwayzz lookin good DADDIE..
Dajzai Minion's picture

that crowd was too calm for trey songz! i wish i was ther i would have showed him much love
monique_42's picture

Trey you did ya thing as usual the crowd could have been a lil bit more happier and louder but all in all you did a great job ..love the cut it makes them dimples shine even more an keep smiling everytime i see u smile you make me happy becauz ur happy be safe much love ...n for all ya ppl n here who are stalkers and crazies who believe in your mind that trey is ya man ...therapy some of you never meant him and probably never will but i won't crush your hopes and dreams i feel for ya tho cuz some comments seem crazy or maybe its the person leaving the comment that's not wrapped to tight ...LOL LOL LOL LOVE YA
nee-nee's picture

dont u worry too much,on whether love will show up,dnt give them all ya tears.dont show them all yaa fears its ok,just believe that some day she will come ya way=)
rebalea's picture

Wow, that crowd sucked. Baby, if I was there....mmm, I'd be going crazy. [; Those girls didn't even know what they had right infront of them. Maybe you should come to Canada......then I will be coming home with you. Hehe, dayum. Oh, and you were looking damn sexy and your voice was beautiful; as usual.
Uneek_Chic_2's picture

Loved da performance Trey!!! Crowd was wild down there...lol!!
Mz_Stanback's picture

WOW...prayers answered Trey....just checked out your tour dates and you are coming to Charlotte, NC in April!!!...Great and I will be there!!! Buying tickets right now!
Mz_Stanback's picture

Trey, you are a class act. I love your talent, your style, your professionalism, and of course your gorgeous looks! You are so humble and that is attractive. Good job on the performance and I would absolutely love for you to come back to Greensboro, NC and headline a show of your own. You actually do not need to bring anyone! Just yourself would be fabulous! I had to work when you were here last month so I could not attend and I am absolutely disgusted about that. Be good, much love, bong-bong, and deuces!!!...lol
Myztik's picture

:) I'm likin' the new haircut, baby! And ya outfit was cute, too. Ay, you keep up the good work aiight Trey?? Much love!!
sayaah_0960's picture

my baby's lookin hellaaaaaaa good :) thats why he's with me!! BACK DOWN BITCHES
TreyzLady26's picture

Good performance Trey... I hope I get sumthin like those shades when I travel to the ATL to see u in April....and trust I'm gone be lookin fa the after party..KEEP UP THE GOOD WORK..?

Pages

Photos

See More

videos

See More

Community

See More

Music

See More
  • params
  • params
  • params
  • params
  • params
  • params
  • params
  • params