Skip directly to content

Neighbors Know My Name [Official Video]

Neighbors Know My Name [Official Video]

Posted by Sellness 4 years 1 month ago in Music Videos

Neighbors Know My Name

Comments
661
0
Average: 4.8 (182 votes)
http://link.brightcove.com/services/player/bcpid1654994504001?bckey=AQ~~,AAAAABRLSKk~,dbvviZzv6JWE9Hl85aCvh931v2fJvJJb&bctid=1596421596001
Sellness's picture
on February 28, 2010 - 7:00pm
Video asset: 
Video category: 

Neighbors Know My Name

Rating: 
4.835165
Average: 4.8 (182 votes)
Duration: 
223000
BrightCove URL: 
http://link.brightcove.com/services/player/bcpid1654994504001?bckey=AQ~~,AAAAABRLSKk~,dbvviZzv6JWE9Hl85aCvh931v2fJvJJb&bctid=1596421596001

Comments

savannah_9's picture

u make so sad cuz it was not me

NeKishia's picture

I mean really, what is there to say? This video is HOT, HOT, HOT!!! I just want to cry when I see it.

queentrey12's picture

i like this song this is the best song i liked out of all usher song and paper is one to because you are really to sign

Reese_6's picture

WELL HUMM ALL I HAVE TO SAY IS IF I WASNT HORNEY AT FIRST I AM NOW THAT WAS THE BUISNESS I LIKES THAT WHAT A GREAT BDAY VIDEO LMAO IM 28 TODAY AND YO YOUNG ASS GOT ME WATCHIN THIS U KNOW U FINE BUT YEA IMMA HOLLA!!!!!!!!!!!!

jasmine neverson_2's picture

I love this vedio because it is so f**kin sexy and I waz hoeping that u maid a video to this song because this is one of my favs!!!!!!! love you trey !!:) :)

Shawnie18's picture

- well im not hatin' really and congrats on your child . but yeah im not really hatin im not just not on that obsessed type stuff , really *

cook's picture

First of all. I'm a big fan of Trey Songz. Been listening and buying since the first album. I love this song and video. Thanks Trey, I think me and husband made our second child just 3 weeks ago of this. Been trying for 2 years. :) And haters, please! Not on this site...because Trey is the shit. Say Aah, I Invented Sex..then Neighbors Know My Name! Best 3 on the chart! GREAT JOB TREY..KEEP'EM COMING! AND YES, HE IS A CUTIE...SO SEXY!

Shawnie18's picture

- i dont know why people are so hype , like he is just like everybody else* pipe down . but this was a good video , dont be mad because it was nt you just get over it you jockers . like if you are the rite one for him he will find you justt cool out he really not even all that ! like he cool and all but really .....
-Shawnie*

Mizz Hollywood's picture

i wish that was me in that video bcuz u sexy and that was one hot video. it would have been beyond hot w/ me in it.

lilmomma_2's picture

Trey Songz Iz Lyke Sooo Damn Sexy And I Would Luv For Hym To Do Dat To Meh...... On Sum Real Shyt Tho

Pages

More Videos

Photos

See More

videos

See More

Community

See More

Music

See More
  • params
  • params
  • params
  • params
  • params
  • params
  • params
  • params