Skip directly to content

I SACRIFICED...... TO PRE ORDER READY ! WUT DID U ?

  • LMAO I MADE SURE I GOT MY CONNECTED BUNDLE YUUUP. CAME OUT TO 51.99 CUZ TAX N SHIPPIN. THAT WAS MY DAMN HAIR MONEY, SO UNTIL NEXT WEEK IMMA BE RUNNIN ROUND LOOKN LIKE A MESS  A LIL. LOL BUT I KNO ITS GONNA BE WORTH IT. ITS WUT U DO FOR THE LUV OF TREY

    12
    Fan talk
JOU JOU's picture
on July 23, 2009 - 10:54pm
Forum category: 

LMAO I MADE SURE I GOT MY CONNECTED BUNDLE YUUUP. CAME OUT TO 51.99 CUZ TAX N SHIPPIN. THAT WAS MY DAMN HAIR MONEY, SO UNTIL NEXT WEEK IMMA BE RUNNIN ROUND LOOKN LIKE A MESS  A LIL. LOL BUT I KNO ITS GONNA BE WORTH IT. ITS WUT U DO FOR THE LUV OF TREY

wetter211's picture

GIRL U REALLY GOOOD

Pretty Ugo's picture

now i got 2 thinqs to look foward to.
gettin my LIMITED BUNDLE &&
MY DEBIT CARD GOIN NEGATIVE . GNR !!!!

FOR THE LOVE OF TREY . I'LL DO ANYTHING !!!

Aquagrrrl24's picture

I'll be getting one of the bundles. Gotta get the money right for it.

Shaninda's picture

lmao imma get one of them when i got my money rite
but i know he loves me either way :) lol
its all loveeeee
cant wait for the album yuuuupppp :)

GOODYchick's picture

...CONNECTED BUNDLE as well and my bank account was definitely in the NEGative! but ANYTHING for TREY!

Joniesha05's picture

I got that connected bundle..my account went into the negative also..glad i'm got paid today tho..to pay that ish off.

MzSongzYuuup08's picture

LOL I got that connected bundle too. Girl my account is in a negative right now but hey I know its worth it. The money will be there next week hopefully haha

Michelle aka Lil Bmore's picture

i got my limited bundle im cool with it

Ms NaNa 84's picture

I sacrificed too i got the 29.99 bundle that came up to 39.57 and i put it on my credit card that i owe 2g's on but it's okay cause i'ma gonna get the money to keep paying that bad boy down

JOU JOU's picture

AWWW KETA. MISS YA 2. WONDERIN WHERE YA BEEN. CANT DEF WAIT TO SEE YA YEYYYYYYYY

Simply.Keta's picture

Hey Jou! I miss y'all!!! I had to admire Trey from a distance due to some BS but I'm back now and I'm lovin this new site!! I'm definitely gonna see y'all (tsmb ny) at the end of next month! yuup!

TenTen's picture

I went all out which I always do for Trey but this is different. This is big moment in time for him and he's showed me an unconditional love I could never pay him back for so I am obligated to show him my uncondtional love and support in return. Love you Trey and congratulations on everything. I wish you the best in success :)

P.S. i got my Connected Bundle package already set to go!

Photos

See More

videos

See More

Community

See More

Music

See More
  • params
  • params
  • params
  • params
  • params
  • params
  • params
  • params