Skip directly to content

I MET TREY FOR THE 1ST TIME FRIDAY :)

  • I MET TREY FOR THE FIRST TIME FRIDAY. BEST DAY OF MY LIFE. I THOUGHT I WASNT GOING TO MEET HIM BECAUSE WE WERE ACTUALLY MOVING THE SAME DAY. ALL THE GIRLS IN LINE WERE CRYING AND STUFF. THEN WE WERE TOLD WE WOULD BUT NO PICS. :( I REALLY WANTED A PIC. I WALKED IN THE ROOM AND THERE HE WAS WITH HIS RED AND BLACK SHIRT ON LOOKING FINE AS EVER. I HAD PLANNED OUT ALL THIS STUFF I WOULD SAY AND WHEN I GOT IN THE ROOM ALL I COULD SAY WAS TREY YOU ARE SO SEXY. HE WAS LIKE THANK YOU BABY. I ALWAYS SEE HIM ON TV OR IN PICS BUT TO SEE HIM IN PERSON IS SOMETHING I CANT DESCRIBE IN WORDS. I REALLY HOPE I GET ANOTHER OPPORTUNITY TO MEET HIM AGAIN IN CHICAGO. OR WHERE EVER CAUSE I WANT A PIC WITH HIS SEXY ASS. BUT ME AND A GROUP OF OTHER GIRLS RAN AROUND THE BACK AND FOLLOW HIS CAR. LBS. I LOVE TREY SOOOO MUCH HE JUST DOESNT KNOW. I CAME THERE WITH MY TREY SHIRT ON AND EVERYTHING. IM GOING TO BE AN ANGEL SOON. I HAVE TO BE. BUT PLZ FEEL FREEE TO COMMENT AND ETC.  

    16
    Fan talk
Mz.2thick's picture
on December 5, 2010 - 7:29pm
Forum category: 

I MET TREY FOR THE FIRST TIME FRIDAY. BEST DAY OF MY LIFE. I THOUGHT I WASNT GOING TO MEET HIM BECAUSE WE WERE ACTUALLY MOVING THE SAME DAY. ALL THE GIRLS IN LINE WERE CRYING AND STUFF. THEN WE WERE TOLD WE WOULD BUT NO PICS. :( I REALLY WANTED A PIC. I WALKED IN THE ROOM AND THERE HE WAS WITH HIS RED AND BLACK SHIRT ON LOOKING FINE AS EVER. I HAD PLANNED OUT ALL THIS STUFF I WOULD SAY AND WHEN I GOT IN THE ROOM ALL I COULD SAY WAS TREY YOU ARE SO SEXY. HE WAS LIKE THANK YOU BABY. I ALWAYS SEE HIM ON TV OR IN PICS BUT TO SEE HIM IN PERSON IS SOMETHING I CANT DESCRIBE IN WORDS. I REALLY HOPE I GET ANOTHER OPPORTUNITY TO MEET HIM AGAIN IN CHICAGO. OR WHERE EVER CAUSE I WANT A PIC WITH HIS SEXY ASS. BUT ME AND A GROUP OF OTHER GIRLS RAN AROUND THE BACK AND FOLLOW HIS CAR. LBS. I LOVE TREY SOOOO MUCH HE JUST DOESNT KNOW. I CAME THERE WITH MY TREY SHIRT ON AND EVERYTHING. IM GOING TO BE AN ANGEL SOON. I HAVE TO BE. BUT PLZ FEEL FREEE TO COMMENT AND ETC.  

Mz.2thick's picture

yep. the security pushed us right along so i guess so. i iknow it sucks

SShorty's picture

@Mz2Thick

wait a minute...

are you telling me that you waited for hours outside in the cold
and when you saw him nah scratch dat! when you were FACE to FACE
you didn't introduce yourself and tell him who you
are on the Msg Board...and ask why he don't log on to his website...
and you didn't get a picture...and you didn't ask for a hug??? lol

ros's picture

LOL!!!!!!! CONGRATS SUNSHINE ON YOUR FIRST TIME MEETING TREY.......MAYB NEXT TIME U WNT BE SO NERVOUS

Mz.2thick's picture

well i dint actually meet him and say my name. he just signed the cd but i wanna actually meet him and get a hug like the rest of you angels. lbs

@missjoye's picture

man....i still havn't met trey and I really want to!!!! glad you got your experience, i hope i'll get mine too!

Mrs.Trey Neverson's picture

Girl i feel u. I did the same thing when he was here in DMV area at WALMART! LLS he was signing his cds and everything! I hope i could get to meet him n a couple of minutes, hours, days, weeks, years.... it don't matter to me forreal, cuz when i do i'm tell him everything i think about him and most importantly i gotta let him know i am deeply in love with him.... i never really met him, but hey..... you know how that is. But yeah girl my name Monica, if u have any ?'s or anything!

JesusIsMySavior's picture

ImDaSweetest

You explained it well enough.

ImDaSweetest's picture

It's hard to explain the feeling you get when you first meet him. Lol.

ImDaSweetest's picture

Awwe!! I swear the EXACT same thing happened to me! I met him for the first time on Thursday, and I had planned everything I was gon say to him too. But as soon as I stepped in that room and he was standing there looking at me, everything just went straight out the window, lmao. I was feeling the exact same way about always seeing him in pics, and on the tv, etc, so to see him standing in front of me left me stunned, lol. I was nervous, and when I did speak my voice was all shaky and I was trying to control it. I couldn't stop smiling. He hugged me and I died and he was like, "Don't be afraid to hug me, baby." And I died again when he started to rub my lower back and hug me tighter. Lol. I'ma get it together next time though!

Mz.2thick's picture

thanks you guys. @sshorty cause he was about to leave and idk. but i was so nervous words cant even explain. but i hope one day i can tell him how much i appreciate him. i was just there until he signed my cd and then until he left. @twitter lady my email is hairstylesbymahogany@yahoo.com. but i dont blame you for hugging him and stuff. i would have done da same if i wasnt so shy lol.

SShorty's picture

@LadyAJ

so did you give him the book?
and what did he say when you told him about the book?

@Mz2Thick

why could you not take a picture? Please explain...

JesusIsMySavior's picture

I'm happy you got a chance to meet him :)

Karen523's picture

Girl I stumbled talking to him the 1st time I met him and I told him how fine he was to his face the 2nd time I got to met him. I don't have that problem now but as you can see it took me a few times to get it together. AnyWHO congrats on your 1st meeting and you'll get your chance to get your pic and speak to him again and hopefully you won't loose your train of thought.

OhSoLuhvlee's picture

How long were you in there???

@LadyAJ03's picture

I met Trey on Friday as well...I am an Angel and I was selected for the mission...I was so excited because I wanted to give him the book I wrote about him. After I finished telling him about the book I could not stop hugging and kissing his cheeks...the other ladies I won with noticed I was hogging him but I was just soooo happy to finally meet him. I have been down for sooo long so to see him face to face was crazy...His hugs are special...his words...you are right you can't quite describe it. All I know is when I stood in his arms looking him in the eyes I had the opportunity to say " I really love you Trey" and he said " I love you too baby" I will never forget my moment..and it is my hope that all of his True fans that love him get one too! If you don't have my book e-mail me at LadyAJ_03@yahoo.com and I'll send it to you...also join the celeb luvgasms forum...I run it with 2 other Angels who write and there are alot of great stories about Trey on it http://endex.freeforums.org.

WhitneyDesiree''s picture

IAM SO HAPPY U GOT A CHANCE 2 BE UP CLOSE & PERSONAL WITH HIM. I HOPING I GET THE SAME CHANCE WHEN HE COMES 2 MY CITY. IAM NOT GOING 2 THE CONCERT...BUT I DO WANT 2 SEE HIM UP CLOSE THATS ALL I WANT. BUT IAM HAPPY 4 U GIRL & I GUARANTEE THERE WILL BE ANOTHER OPPORTUNITY WHERE U WILL BE ABLE 2 TAKE A PIC WIT HIM WEN U LEAST EXPECT IT!!!!!!

Photos

See More

videos

See More

Community

See More

Music

See More
  • params
  • params
  • params
  • params
  • params
  • params
  • params
  • params