Skip directly to content

What would you do if Trey told you he was a virgin?

Community

  • What would you do if Trey told you he was a virgin?
    April 12, 2010

    Okay so say your that girl in neighbors know my name and right before you guys start he's all like well im a virgin. would that be a turnoff? what would you do?

    75
babyblovestrigga's picture
on Apr 12, 2010 - 04:00PM

Okay so say your that girl in neighbors know my name and right before you guys start he's all like well im a virgin. would that be a turnoff? what would you do?

Forum category: 
Stacey_9's picture

If he told me he was a virgin that wouldn't be turn off but a turn on cuz I can share with him my experince and more LOL JUS JOKIN!!!!!!!!!!BUT I WUD STILL

HisGirl NC's picture

it wudn't turn me off dat much jus a huuuge shock tho

Kris_6's picture

I would not have a problem with it. It would be a surprise to hear but it would not turn me off :)

TRAMAINE_WIFEY1's picture

WELL I THINK THAT WOULD BE A TURNOFF BUT I KNOW RIGHT NOW HE IS NOT ONE OF THOSE REAL TALK...

- - Daygiaa.'s picture

Askk Himm Can i Changee Thatt For Himm. Lolxx

PAULA LOVES TREY's picture

CALL ME WHEN YOU GET READY BABY

fari_baby's picture

WELL I WOULD TELL HIM DAMN YO SEXY ASS STILL A VIRqIN.... BT IHT WOULDNT MATTA KUS I WOULDNT HAVE YO WORRY ABOUT qETTINq NOTHINq

NeeCeB's picture

I wouldn't be turned off but shock and I would still do my part that I would have to do b4 he told me.

laysha mosley's picture

I WOULD BE LIK THA OK THA JUS OH HE IS

iheaRttreysongz_4's picture

i would do nothing cuz if he is,he is

Mrs.Neverson_62's picture

i would be ok with it cause thats who he is

Ms.taytay's picture

SHITTTTTTTTTTTTTTT I WOULD RIDE DAT DICK LIKE A MUTHA FUCKA

_LETSGETRITE_'s picture

i would be pissed off. why would you do all that braggin', but be a virgin???

La Tasha's picture

I would tell Trey to stay that way until his wedding night.

Lex94's picture

NO!! It's cool wit me cause i am 2 so we both wouldn't have any problems

stacysharena's picture

it wouldn't be a turn off at all.....

Siqneddby_Pooh's picture

??? Its not a turnoff.... it doesnt really matter... at least he tellin u the truth... and you never know... he might be saving his virginity for a special somebody... ME.!!! JK lol ???

MISSTREYLOVER's picture

- I Would Chanqe That Quick Faszt &+ ' Auh- Hurry !

Mrs.Tremaine Neverson_10's picture

thank god because he obviously would be able to wait till marriage like i will.

kia880's picture

its not a turnoff and i wouldnt believe it as fine as he is i kno girls probably throw themselves at him every day!!!!

JazzyPooh_2's picture

ILL STILL HAVE SEX WIT HIM NO MATTER WAT HAPPENS !!!!!!!!!

Renea B's picture

NO INDEED NO!!! WE WOULD WORK IT OUT NICE AND SLOW.....

Stephanie18's picture

that would shock me but then id be like ur not gonna be after am done with you

2divinelycreated's picture

I wouldn't be a video girl in the first place, but if this was told to me by Tremaine, there is no way to prove it medically, so I would just laugh in his face all day!...

merriaTilmeiada may's picture

ooooo i like this question too. well i'd tell him are u ready for that to be no more? and take off his shirt and i'll take him on a joy ride called,merria may

sharinna's picture

i'd be like thats cool... cuz i am too :)

YuuuupTriggasBby's picture

oooo u do not kno i wuld change dat so fast jk but i wuld b shocked happy excited lets get it in as trey wuld say yuuuuppp

sweetcurlsx's picture

i would sooooooooooo HAPPY YH YH YH LOL NO I WLDNT TURN HIM OFF COZ I NW DAT HE GOT SKILLS IN THE BEDROOM LOL WAH WLD U DO ?

LilFReaKjUNt's picture

UhM he ainT oF cOurse but it really wouldnt matter

trey songz flower angel's picture

i would still have sex with him if he wanted to but he's not virgin

Pages

shop