Skip directly to content

Thoughts Trey & Kelly R. @ The BET Awards?

kg.sunshine's picture
on June 27, 2011 - 12:37am
Forum category: 

What did y'all think of their performance?  I personally thought it was HAWT!!! 

TEETIMME's picture

TAKEIT OFF TAKE IT OFF TAKEIT OFF STRIP ~left sleeve~
TAKEIT OFF TAKE IT OFF TAKEIT OFF STRIP~right sleeve~
TAKEIT OFF TAKE IT OFF TAKEIT OFF STRIP~safety harness~
TAKEIT OFF TAKE IT OFF TAKEIT OFF STRIP~jacket~
*tee dies briefly*

kg.sunshine's picture

@Numba1Hon - Agree!!!! :)

kg.sunshine's picture

BET's showing it again & I'm just thirsty enough to watch it [Trey's performance] again! :)

CutiePie69's picture

i'm not gonna hate, kelly did her thing, Trey def ripped the stage, he looked so seeexxxyyyy!. He is so talented. i loved it!!!

Ariel @COOGIdown's picture

@kg.sunshine I hear that! I'm glad you caught that too!

CutTiGurl609's picture

Really?! wow they be on it like that?!!! smh i guess cause bet has it directly on there site and i also noticed that treys webcrew posted on this site as well

kg.sunshine's picture

@CTG609 - LOL. I was trying to permanently download the video, but by the time my internet decided to act right, every site had removed it. :(

kg.sunshine's picture

@Ariel, I definitely think they were limited as to what they could do on BET. (I hated when they cut to the audience during the spanking. LOL) But I'm excited for Kelly to get some recognition b/c she went hard & that she obviously chose Trey's version as the official remix. Yayyy :)

tamarahshivers's picture

i luv the performance

Ariel @COOGIdown's picture

I didn't think it was all that, honestly. Trey was lookin sexy as hell tho!

CutTiGurl609's picture

One of the best?! for me it was the best. I feel like all my dreams came true during the performance lol forreal tho and not to mention i've been wanting them together forever. My 2 favorite artist *sniffle sniffle* i'm so happy. they definitely do need another song together and possibly have some babies lmao jk i'm obsessed wit this performance I like know the whole thing already cause i watched until 2 am lastnight then before i went to work this morning while i was at work and when i got home from work and i'm about to watch it again lol

you can watch in on the BET awards 2011 website

heres the link:
http://www.bet.com/video/betawards/2011/performances-/beta11-perf-treyso...

Enjoy

TreyDee's picture

It was off the chain.. they murdered the stage. I LOVED IT!!!! 1 of my favorite performances.

Da Shy Scorpio's picture

ikr @ Numba1Hon. i need a visusl 4 this remix. they did the damn thing though. 1 of the best performances of the nite!!!

Numba1Hon's picture

If they don't already, they need to get to know each other better and quit playing and do a recording and a video together. Both are good looking and sexy and have good voices. This is a good match. More would be nice.

jaritah40's picture

i loved it *TREY & KELLY* sooo cute i love them

kg.sunshine's picture

LOL @ Nellz.

mrs.Neverson_41's picture

I REALLY LIKED IT =)

NELLZ's picture

I was kinda mad I'm not gonna lie.. I was like "omg y is she freakin him "lol, but I loved it at the same time they look too cute

kg.sunshine's picture

LOL @ Darlene! Whoa, I surely wouldn't be made at her! I'm SO glad she selected his version b/c I couldn't stop listening to it.

Choclt D's picture

It's obvious thats something is going on between Mr.Songz and Ms. Rowland. It's about 1000 remixes to "Motivation", and obviously she picked the best one to do live on T.V. But the way Trey was smacking that ass and kissing her neck when they were exiting the stage pretty much told all the business. Also he tweeted awhile back that "she can get it", and if I was her, I would be gettin it while the gettin is good.

kg.sunshine's picture

I need footage. Anyone please post! :)

Photos

See More

videos

See More

Community

See More

Music

See More
  • params
  • params
  • params
  • params
  • params
  • params
  • params
  • params