Skip directly to content

Trey Angels Tatt .

Community

  • Trey Angels Tatt .
    September 16, 2010

    for my birthday I want to get TA on my wrist for Trey's Angels w. a halo and wings , i dont care what people think . my kids in the future will ask me what it is and ima say "mommy's a trey angel" when they ask who's that im say "trey songz , i was a very very supportive fan and tattoos are permanent just like my support for him" i will forever be a TREY'S ANGEL .

    22
iamNishaJhene's picture
on Sep 16, 2010 - 06:32PM

for my birthday I want to get TA on my wrist for Trey's Angels w. a halo and wings , i dont care what people think . my kids in the future will ask me what it is and ima say "mommy's a trey angel" when they ask who's that im say "trey songz , i was a very very supportive fan and tattoos are permanent just like my support for him" i will forever be a TREY'S ANGEL .

Forum category: 
iamNishaJhene's picture

thanks doll . and i will , since im 17 i have to find someone who would do it for me , my brother does tatts but he was like im not putting that on you lol

iLovemesumTREY's picture

i support your idea. f what everybody else say , its your body. i was thinkin bout gettin the logo too..i just dont know where cus i already have too many tats lls. post a pic when uu get it thou!

mizzshay2010's picture

I would like to use the A with my daughter's name cuz her name is Angelle (pronounced just like the regular spelling). My only problem is that it would start an arguement with the fiance. he already trippin cuz i be tweetin bout Trey lmao. but I do love the logo and it would be nice to get that and have it represent a double meaning. I'm glad some of ya'll are able to get it :)

iamNishaJhene's picture

@misstashababy yeah hers is nice , and i am going to get . @COOGIdown (dababyphatgodess) it's not that they're the same , we can add stuff to make it different and im just getting the initals TA with the halo and wing . i mean obviously we don't care

A_Perfect_Angel's picture

@MsCandi WOW!!!!! we have the same great taste...That's the same tatt i'm getting on my birthday...Man thought i'd be the only one hee hee guess not but it's all good i'm still gettin it. Mines will say His Angel tho

Ariel @COOGIdown's picture

so you ladies have no problem with having the same tattoo as 1857392384+ other girls?

Dependable Angel's picture

I say get it.. Your an adult and you can always change the meaning on a tattoo... I have been wanting some angel wings myself.. Look @ MsCandi 's tattoo its HOT!!!

iamNishaJhene's picture

awwww thanks guys and yeah i dont care what people say . and it's not like im getting trey or tremaine on me . plus my best friend died and his name started with a T so if anything ever occured , i could change the meaning but thanks ima try and get it before the concert

AuthenticAngel's picture

so me & Mia will have the same tattoo because I am a Trey's Anqel and like you said qurl (iAmNishaJhene) iWill FOREVER be Trey's Anqel. and since my name is Ashley, i thouqht it wudd be cute to qet an A with winqs and halo around it!

sO iSay qo ahead and qet yah tatt & [ F ] wht ppl say (:

YCDIVA's picture

I thought about that but I'm a punk...lol got belly button pierced but can't do the Tattoo. Looks nice on others......Get it GIRL!

Mia_20's picture

I'm getting the A and the wings so i don't think it's doing to much. you gotta do you don't worry about how haters feel.

iamNishaJhene's picture

it's not doing too much at all , it's just something i want

Ariel @COOGIdown's picture

wow. thats doin WAY too much.

MsCandi's picture

I got the tattoo done on my left shoulder. My man woulda flipped if I put Treys name on there lol so I got his. It's fly though, I get lots of compliments! =) I say Do it!!! http://i54.tinypic.com/1orq0i.jpg

exoticmami's picture

That sounds like a great idea. If I wasn't a whimp I would get a tattoo too

TreyzBreezy's picture

WOW happy i wasnt the only one! The logo is HOT! My name starts with a A so i am just going to get the A. Don't think my husband would like treys name tatted on me LOL. He all ready looking at me sideways for getting the A!!

iamNishaJhene's picture

yeah cause my dad will kill me if i ever put a guy's name on me .

cece977's picture

i say if you get it done stick with the initials TA because if the event ever occurs that you stop liking trey you could always change the tats meaning but all in all go for it :)

ladyt1980's picture

im getting mine next mth 4 my bday. this will b my 1st tatt. im getting trey angel across my back w/ his eyes on top.

iamNishaJhene's picture

people said i'll be crazy but i really dont care

CharBaby's picture

YEA I WAS THINKIN ABOUT GETTIN A TREYS ANGEL TAT, TOO!

tonwaters@yahoo.com's picture

Sounds cute. Make sure to post a pic after you get it done. :)

shop