Skip directly to content

Anticipation 2

  • CutTiGurl609's picture
    (2 years 5 months ago)

    I'm finally listening to it after having trouble getting it at first but basically I'm lovin it. Trey KILL'TUH that "French Kiss" and that "Still Scratchin Me Up" wooooo I think I'm pregnant lmao but forreal there hasn't been a track on it that i don't like and needed to skip. Great job Trey!!!

    This is R&B forreal. I get that good old real back in the day r&b feel good vibe from some of the songs and that new Trey swag but still r&b vibe from others. 

     

    Here are a couple links to download the mixtapes #Lemmeholdatbeat2 and Anticipation II if you haven't already or weren't able to download them from triggamusic.com.

    http://www.hotnewhiphop.com/

     

    http://www.datpiff.com/Trey-Songz-Anticipation-2-mixtape.279088.html&X-Old-Upsid=954098814645

     

    17
    Fan talk
CutTiGurl609's picture
on November 1, 2011 - 3:40pm
Forum category: 

I'm finally listening to it after having trouble getting it at first but basically I'm lovin it. Trey KILL'TUH that "French Kiss" and that "Still Scratchin Me Up" wooooo I think I'm pregnant lmao but forreal there hasn't been a track on it that i don't like and needed to skip. Great job Trey!!!

This is R&B forreal. I get that good old real back in the day r&b feel good vibe from some of the songs and that new Trey swag but still r&b vibe from others. 

 

Here are a couple links to download the mixtapes #Lemmeholdatbeat2 and Anticipation II if you haven't already or weren't able to download them from triggamusic.com.

http://www.hotnewhiphop.com/

 

http://www.datpiff.com/Trey-Songz-Anticipation-2-mixtape.279088.html&X-Old-Upsid=954098814645

 

CutTiGurl609's picture

i know i'm late but ur welcome kg.sunshine

JesusIsMySavior's picture

I hope he sings songs off of Anticipation 2 also.

mekaloves86's picture

Lol I felt the same way when I first heard Anticipation II I felt me and Trey had a moment on a couple songs lol and Bomb and Good Feelings I felt like he was singing to me oh Inside Part2 well I won't even go there (sigh)......

But anyways both mixtapes are amazing there wasnt a Track on both I didnt like It was true feel good R&B music on Anticipation II and Lemmholdatbeat2 I Think showed alot people Trey is just a talented Rapper than he is a singer he does #BOTH very well :).

AMAZING job Trey

Essence711's picture

Well I had trouble too, but I finally got it from datpiff. Also, I had to buy a program (winzip) that helped me open the file.
I love the music on Anticipation 2. Some of the songs were racy, just like I like them, lol. I loved Trey's voice on Flights and Skype and I like the way he gave a Marvin Gaye feel to a few of the songs. My favorite song is Good Feelings because it has a good back in the day feel to it and I liked the sound of an audience in the background. I hope he sings it on 11/25.

JesusIsMySavior's picture

You're welcome :) @KG.Sunshine

kg.sunshine's picture

Thanks JIMS & CuttiGurl609! Datpiff was my next stop, b/c they usually come through for me. I'm telling y'all, if I don't get "Still Scratchin' Me Up" on my Ipod asap, ... it was going to be a problem! LOL

tamarahshivers's picture

LOVING THIS MIXTAPE

JamRoC_4eVa's picture

OMG thanks 4 the link girl, came home from work and almost went crazy but im good now lol..

CutTiGurl609's picture

@kg i tried to aswer you from my phone but it wouldn't allow me but i see JIMS has given you a site to download the mixtapes from. I hope you've gotten them by now. Enjoy.

@Nikka326 you can just go ahead and download them yourself.

http://www.hotnewhiphop.com/

or

http://www.datpiff.com/Trey-Songz-Anticipation-2-mixtape.279088.html&X-O...

and download them there

nikki326's picture

its not sendin me da verification to my email so i can dwnload it

nikki326's picture

ughhhhh i cnt get it n im pissed cuz im listening to it n i wanna go to sleep to it...

PinkySongz's picture

my computer wont give me option to extract the files what do I do angels?

JesusIsMySavior's picture

kg.sunshine's picture

Well, when I downloaded it, I only got "Lemmeholdatbeat II". Anticipation II didn't download. HELP!!!!!!!!!!!!!!!!!

daftdynolium's picture

i love the mixtape, trey is truly talented

CutTiGurl609's picture

lol

stlgirl4lyfe2010's picture

this me and this mixtape _______________________________________

Photos

See More

videos

See More

Community

See More

Music

See More
  • params
  • params
  • params
  • params
  • params
  • params
  • params
  • params