Skip directly to content

What is your favorite Trey songz remix and featured artist

Community

  • What is your favorite Trey songz remix and featured artist
    October 23, 2010

    Just wonder does anyone know atleast 3 of his remixes its sooo many more just want to know whats ur favorite. I have to go with successful with drake and here I am remix with monica and dondria mix 2 invented sex and keri hilson and usher and plenty others so what do u like if u had to pick 1 or 2 remixes as your favorites... 

    22
TreysInspiration's picture
on Oct 23, 2010 - 12:01AM

Just wonder does anyone know atleast 3 of his remixes its sooo many more just want to know whats ur favorite. I have to go with successful with drake and here I am remix with monica and dondria mix 2 invented sex and keri hilson and usher and plenty others so what do u like if u had to pick 1 or 2 remixes as your favorites... 

Forum category: 
Ariel @COOGIdown's picture

@Tricia... no we AGREE. i dont like remixes of TREY'S songs. i LOVEEEEEE any song that Trey REMIXES. i feel you... that Ego or even Wake Up has got to be some of my favorite covers he did. :) good taste!

JesusIsMySavior's picture

TreysInspiration's picture

wELL LADIES i SEE WE GOT SOME GREAT PICKS i LOVE TREYS REMIXES even if they are short he falls thru and kills it I like Hood Love 2... Trey DAY EVERYDAY CANT GET ENOUGH....Thank yall for replying all u sweet @TreysAngels

JesusIsMySavior's picture

Yes he does have pretty good skin.

Tricia AKA @GimmeUnusual's picture

@JesusIsMySavior...yes, he was very cute in that video. He has such great skin. Thanks to yall You Tube videos I now know what his routine is like in the morning & how he keeps that sexy skin. LOL
@COOGIdown - I disagree...his remixes are tight. I didn't like Beyonce's version of Ego (and I'm a Beyonce fan)...I love Trey's though.

Ariel @COOGIdown's picture

ummm.... well there are so many! between Trey Day and READY, he dropped like 100 covers that year. and most of them were within.
pssh i couldnt even tell you my top TEN right now. lol! i dont really like the remixes to Trey's songz tho. hes the "instrumental killa..." not the next du. :)

JesusIsMySavior's picture

You're welcome. :)

He looks so adorable in the "Like Me" video. :)

Tricia AKA @GimmeUnusual's picture

@JesusIsMySavior - I've never heard these before. Yeah these were nice. Thanks for sharing!

JesusIsMySavior's picture

Oh I love Famous and She Aint My Gurl.

I love Trey's vocals on these songs.

Like Me

http://www.youtube.com/watch?v=7Ttmhj_CCH8

That's My Word

http://www.youtube.com/watch?v=QdH6AHcVoGM

Tricia AKA @GimmeUnusual's picture

1. Open the Closet
2. Bed
3. Every Girl

I love those remixes, but a few that I like off the mixtapes are:
Famous & She Ain't My Gurl...I like a lot more too but I play those a lot.

TreyDee's picture

First Date Sex, Lil Freak, Love Safari, Like A Boy, Always Twisted and Invented Sex w/ usher and keri hilson

Lashawnda_3's picture

The Over Remix
Invented sex remix with usher and Keri Hillson
Lil Freak remix

Shay - Epiphany Angel's picture

It's too many remixes to choose from. Lol!

mii_sunflower's picture

paper planes remix and invented sex that was on point

JesusIsMySavior's picture

hard remix is good too

JesusIsMySavior's picture

I like the invented sex remix
gotta make it remix
here i am remix

TashaFearce's picture

Ego...OMG I looooove his remix...

TreysInspiration's picture

THANK U ANGELS YEAH I LOVE THE REMIXES 2 SOO MANY GOOD ONES HE SHOULD DO A REMIX ONLY CD.. LOL

iLovemesumTREY's picture

Lemonade Remix
Always Twisted Remix
Misunderstood Remix
& Addicted (Addicted To Songz) Remix
= My Absolute Favorites.
But I love all of them.

AngelicTrey's picture

1. Over remix
2. Paper Planes remix
3. Here I Am remix

Bong!!!!!! Leggo!!!!!!!!!

MissKehinde's picture

I love love love
1) PAPER PLANES
2) Ego
3) First Date Sex...and so many more

Shay - Epiphany Angel's picture

I love:
1.) Hard (Remix)
2.) Must Be Love (Remix)
3.) Lemonade (Remix)

I have plenty of favorites but those stood out to me. Always listen to them. He needs to drop another mixtape.

shop