Skip directly to content

TreyAngel's with Boyfriends..

Community

  • TreyAngel's with Boyfriends..
    November 09, 2010

    Ok..So..I know Im not the only one with a Boyfriend..even tho we all know Trey is Boyfriend #2..LOL.. Now its those kinda comments that My Boyfriend says is getting annoying..LOL

    I know My Boyfriend isnt the only one who is Complaining about Trey songs..Like I know its all in fun and our relationship isnt in jeaporady because of Trey..He is starting to be annoying about it. My Boyfriend says that Trey songs needs to sponsor a support group for Boyfriends & Husbands of Trey Angels!

    When My boyfriend becomes annoyed with me talking about Trey Songs news or something..he usually starts off like this : Dear Trey, what do I do when my girl looks at me in my eyes like she is about to tell me something important  and says something regarding you...Your cool singer and all, but Im bout to pop this girl.Please advise .sincerly AnnoyedBoyfriend of a TreyAngel...LOL

    Im telling you her says something crazy like that everyday..or he "yuuuuups" at the wrong times or to really get at me he be like Trey called and he said he is Gay today and angels are now defunct! He knows that burns me up!

    Now that the Concert is coming up he is really laying it on thick..Now..I never told my BF he couldn't go to the concert..I just said what Dumbass dude would take his girl to a TreySongs and Usher concert?...I told him I wouldnt feel comfortable screaming another Man's name with him standing next to me...Cause we all know Imma scream..Im in the front too, boybye! LOL  

    He also thinks Trey should put out a rule book with bylaws and what not that Angel's will  have to follow...as he puts it "Maybe  Yall dayum Angels might listen if Trey tell you to stop dissing ya boyfriends"

    So if there are any other Boyfriends or Husbands of Trey Angels...Let them know they are not alone....LMAO

     

    18
@VerifiedFancy's picture
on Nov 9, 2010 - 10:53AM

Ok..So..I know Im not the only one with a Boyfriend..even tho we all know Trey is Boyfriend #2..LOL.. Now its those kinda comments that My Boyfriend says is getting annoying..LOL

I know My Boyfriend isnt the only one who is Complaining about Trey songs..Like I know its all in fun and our relationship isnt in jeaporady because of Trey..He is starting to be annoying about it. My Boyfriend says that Trey songs needs to sponsor a support group for Boyfriends & Husbands of Trey Angels!

When My boyfriend becomes annoyed with me talking about Trey Songs news or something..he usually starts off like this : Dear Trey, what do I do when my girl looks at me in my eyes like she is about to tell me something important  and says something regarding you...Your cool singer and all, but Im bout to pop this girl.Please advise .sincerly AnnoyedBoyfriend of a TreyAngel...LOL

Im telling you her says something crazy like that everyday..or he "yuuuuups" at the wrong times or to really get at me he be like Trey called and he said he is Gay today and angels are now defunct! He knows that burns me up!

Now that the Concert is coming up he is really laying it on thick..Now..I never told my BF he couldn't go to the concert..I just said what Dumbass dude would take his girl to a TreySongs and Usher concert?...I told him I wouldnt feel comfortable screaming another Man's name with him standing next to me...Cause we all know Imma scream..Im in the front too, boybye! LOL  

He also thinks Trey should put out a rule book with bylaws and what not that Angel's will  have to follow...as he puts it "Maybe  Yall dayum Angels might listen if Trey tell you to stop dissing ya boyfriends"

So if there are any other Boyfriends or Husbands of Trey Angels...Let them know they are not alone....LMAO

 

Forum category: 
Essence711's picture

JordanMarie's picture

icanmakeya's picture

AuthenticAngel's picture

@VerifiedFancy's picture

daileyl's picture

HIs-LastTime's picture

SexySagLuvSongz's picture

SexySagLuvSongz's picture

thelsteve@hotmail.com's picture

Lady V_2's picture

@VerifiedFancy's picture

mii_sunflower's picture

thelsteve@hotmail.com's picture

Tibekey's picture

@VerifiedFancy's picture

mii_sunflower's picture

msamaris@hotmail.com's picture

shop