Skip directly to content

Are you Feeling Trey Songz Satisfied?

Community

  • Are you Feeling Trey Songz Satisfied?
    November 09, 2010

    Soooo...I just finished watching Trey on UStream. Let me see how I can put this...oh yeah, I know...let me break it down in Trey form. It wouldn't be me if I didn't get a little nasty.

     

    I felt like Trey just licked all around the cat and refused to give me the #beast. Feeling slightly unsatisfied. Between his shit acting up, then it acting up again...oops & then it acting up again...I feel like he left me with a wet coochie. Imma need Trey to come back and give me the #beast. Put me to bed baby!

     

    How yall feeling?

    20
Tricia AKA @GimmeUnusual's picture
on Nov 9, 2010 - 11:26PM

Soooo...I just finished watching Trey on UStream. Let me see how I can put this...oh yeah, I know...let me break it down in Trey form. It wouldn't be me if I didn't get a little nasty.

 

I felt like Trey just licked all around the cat and refused to give me the #beast. Feeling slightly unsatisfied. Between his shit acting up, then it acting up again...oops & then it acting up again...I feel like he left me with a wet coochie. Imma need Trey to come back and give me the #beast. Put me to bed baby!

 

How yall feeling?

Forum category: 
JesusIsMySavior's picture

@Tricia

LOL it is worth looking at. :) Might go back and stare gain. I couldn’t imagine him being nice looking like that with jacked up teeth. I’m sure it would be hard to write stories about him if he wasn’t to hot looking.

Tricia AKA @GimmeUnusual's picture

LMAO @JesusIsMySavior - well it is definitely worth looking at. LOL And yes, I'm glad he takes care of his teeth too. Fan Fictions would be VERY hard to write if he wasn't cute. LOL As much as he smiles - he NEEDS beautiful teeth.

HIs-LastTime's picture

@Tricia,
Yes I really appreciate what he said about the award thing as well. That is what stood out to me as welll. ?

Lol @JIMS, "side-eye"

JesusIsMySavior's picture

He would get the side-eye with that chewing.

Tricia

I’m glad he takes care of his teeth. He could be one of those brothers walking around with jacked up teeth.

He has mentioned before that he isn’t too preoccupied with winning awards.

Ya’ll with that beast thing. Had me looking at that Pleasure video staring at his lower region. LOL

Tricia AKA @GimmeUnusual's picture

You know what I really appreciated? (2 things)

1. He told us why he hadn't tweeted in a month: 2 weeks off after dental work, 1 week of working & then another week on vacation.

2. I was one of those people that kept Tweeting him asking him to promote FUSE, People's Choice & the AMA's. I'm glad he told us that awards are not important to him. Grant it...I wish he would've told us that before I spent half my life voting for him, but whateva. Now I know.

Love my baby! And he needs to UStream us again tonight for sure after not giving us the #beast. I'm still feenin'!

Tricia AKA @GimmeUnusual's picture

@His-LastTime...yes, I love how comfortable he is on camera. You can't fake shit like that. That is really him!!! @ his eating...it's just way too funny. Yep, he starts off chewing with his mouth closed, and THEN that mouth opens, the smacking begins AND he talks with it jam packed. HILARIOUS!!!

HIs-LastTime's picture

@Christy...yes he is sooooo silly, but so am I, So i like that the most about him

christygunter57@gmail.com's picture

i think that watching the ustreams you get to see Trey Songz but you all so get to see Tremaine as well. I think that he really is silly like that and like to play around .For real.He just seems like the kinda man that you could have fun with he's cool as hell though.When he was sounding like rudy lol

Dommi's picture

@HisLastTime I looooooove how he is on camera....i just fall more in love with him everytime i see him chillin like that. He is so cool and comfortable and funny.....i just love it. and i love when he was talkin about his management team....who does that, that was funny

HIs-LastTime's picture

They was loving that damnnnnn Call OF Duty

HIs-LastTime's picture

OMG, I was cracking the hell up at him.... I didnt much out of it either with all or RUDY's technical difficulties with the desk, and

The internet of course...I was loving it either way though....LOL

@Tricia, now that you pointed it out,,, ,his SMACKING IS NASTY... I thought of you as soon as he picked up the food, and i was like, (hmm let me see if he really chews like that) Its funny he starts off with his mouth closed, than in the middle it just opens up...

HIS SOCKS looked like stockings, and he was rubbing all on his feet....I LOVE the fact that he is sooo laid back on camera though...They were deep in that game though....OVERALL that made my day....

SShorty's picture

Well as long as you "Angels" had a merry time then that's all that matters isn't it?

trinaa33 WiseAngel's picture

@Tricia and @Ros you can actually go back and look at it , it's not bad like the live one it's just different ones and if you go in order by the time posted you can't tell.

Tricia AKA @GimmeUnusual's picture

He had so many hilarious parts. I did not know he was that funny! Good Lawd!

@ros - that is UNFORTUNATE!!! You could probably replay it though; however, it messes up so much that I probably wouldn't replay it.

ros's picture

@TRICIA...LOL!!!!!!!!! SORRY I MISSED IT,JUS GOT COMPUTER REPAIRED

JesusIsMySavior's picture

didn't he say something about Rudy breaking furniture and trying to put it on their tab. lol

then when he was imitating Rudy's voice was too funny.

when he was talking about the angels coming to his shows in all white and how so pure they looked. Cleanliness.

Dommi's picture

yeh and when he said "look what Rudy did to the effin desk"....lol that was super funny

Tricia AKA @GimmeUnusual's picture

Oh he definitely had me cracking up...I just wasn't ready for it to end. AND I wanted the computer to act right.

He had me cracking up talking about Rudy doing nothing but changing the cords. Oh & that Asian accent was off the chain. When he said, "Obviously we don't need no broke furniture", I damn near hit the floor.

The "I'm a clean nigga" was funny as hell too. He had me rolling, don't get me wrong. I simply didn't get enough...I'm still hungry! :-(

Dommi's picture

LOL girl u crazy.....he was super funny tho...i like when he jokes around

JesusIsMySavior's picture

LOL

shop