Skip directly to content

DMV ANGELS....COME OUT WHEVER U R

Community

  • DMV ANGELS....COME OUT WHEVER U R
    November 11, 2010

    Hi angels. im jasmine. I live in dc and like all of us angels i LOVE trey songz. So sayin that DMV angels we gotta do betta. Its time we make ourselves known as a force not to be reckoned wit. So i made a website just for us. It is under some major construction so gimme alil time.  But yea we bout to show trey the dmv loves him. i mean he is from here. lol. Check out the page n join it. Thx angels.

    http://dmvangelsluvts.webs.com/

    17
JReddAngel10's picture
on Nov 11, 2010 - 05:07PM

Hi angels. im jasmine. I live in dc and like all of us angels i LOVE trey songz. So sayin that DMV angels we gotta do betta. Its time we make ourselves known as a force not to be reckoned wit. So i made a website just for us. It is under some major construction so gimme alil time.  But yea we bout to show trey the dmv loves him. i mean he is from here. lol. Check out the page n join it. Thx angels.

http://dmvangelsluvts.webs.com/

Forum category: 
nicestygurl's picture

hi DMV angels im ,krystal, @nicestygurl, on twitter i dont getintoall, the negativaty ontwitter just there to showlove and support for trey! feel free to holla atcha girl!! oh yea im, in bmore! congratz, leethecougar43 on da follow!

JReddAngel10's picture

@ tickleme & Kindrick my seats are section 121 row D seats number 9 & 10. where ya'll seats. and yep ima see ya'll most def. oh yea btw. the websirte is more complete now. www.dmvangelluvts.com

tickleme's picture

i'll be there.WHERE R YOUR SEATS!!..im going solo

baronesspepsi@yahoo.com's picture

@ JReddAngel10 Oh ok....maybe I'll see you there! :) Where are your seats? Follow me @LovelyThang80

Ms_ChinaDollLes's picture

I rep for the DMV Angels all the way follow me @Ms_ChinaDollLes please I follow back :-)

tinkerbella BellaAngel's picture

im about to follow all of u that i havent followed yet

JReddAngel10's picture

@ sincerly_annie.. ur page is hot. my page is whack rite now. ima bout to get some help to make it up to angel standards.

JReddAngel10's picture

@ kindrick... yea ima be in there..lol. and thnx angels ima follow n add n follow all yall. DMV angels rock.

Joshy_27's picture

Hey ladies im a VA/DC born in Va now i reside in DC will check out the website but hit me on twitter @Joshy_Monique i will follow back!

baronesspepsi@yahoo.com's picture

@Trey#1Lover! I live in Alexandria, VA too! :) You going to the show Dec 17th?

@LeetheCougar's picture

Hey Mama I am #1stClassAngel and@LeetheCougar43 on twitter. We have a DMV ANGEL group if you want to join on twitter @TreysAngelz_MD and we are on Fbook also.

ForeverNeverson's picture

Hey this is a good idea you can follow me on twitter @T_Neverson.
I Live in Alexandria, VA

iSparks87's picture

Hey girl! I'm Shannon. Follow me @iSparks87. I will follow back. I also set up a DMV Angels page on Twitter it's @TreysDMVAngels. I follow back on that account as well! =) talk to you soon!!

mii_sunflower's picture

am here follow me on twitter @mii_sunflower

baronesspepsi@yahoo.com's picture

Alright, DMV up in here! VA here!!!! @LovelyThang80

SplendidAngel's picture

Heyy!
I Was Looking For Some DC Angels.
I'm A DC Angel && I Had Created A Website For The DC Angels (Just A Few Days Ago).
Here's The Link: dctreysangels.wordpress.com

Twitter: @sincerely_annie

tinkerbella BellaAngel's picture

Heyyyy angel....im from baltimore....im about to check ur site out now!

shop