Skip directly to content

THANKS FOR ANSWERING - TREY NEEDS HIS OWN CALENDAR FOR 2011

Community

  • THANKS FOR ANSWERING - TREY NEEDS HIS OWN CALENDAR FOR 2011
    September 23, 2010

    WHAT A GREAT WAY TO START OFF 2011 WITH A TREY SONGZ CALENDAR!  I DON'T KNOW IF IT'S ALREADY IN THE MAKING, BUT I WOULD LOVE TO BUY 10 OF THOSE AND HAVE THEM POSTED IN ALL ROOMS OF MY HOUSE AND IN MY OFFICE (THAT'S ONLY IF TREY IS NOT TOO NAKED...LOL)

     

    HEY, TREY ANSWERED MY DISCUSSION!!!  HIS CALENDAR IS OFFICIALLY ON SALE!!

     

    TAKE A LOOK

     

    http://store.treysongz.com/2011-trey-songz-calendar/

    27
CourielleDiva's picture
on Sep 23, 2010 - 11:44PM

WHAT A GREAT WAY TO START OFF 2011 WITH A TREY SONGZ CALENDAR!  I DON'T KNOW IF IT'S ALREADY IN THE MAKING, BUT I WOULD LOVE TO BUY 10 OF THOSE AND HAVE THEM POSTED IN ALL ROOMS OF MY HOUSE AND IN MY OFFICE (THAT'S ONLY IF TREY IS NOT TOO NAKED...LOL)

 

HEY, TREY ANSWERED MY DISCUSSION!!!  HIS CALENDAR IS OFFICIALLY ON SALE!!

 

TAKE A LOOK

 

http://store.treysongz.com/2011-trey-songz-calendar/

Forum category: 
babidollface1's picture

I need one...They are sold out !!! Smh Been trying to but this and the bracelet
Let's discuss Them Printing More!!!!! :)

*MUAH*
Babidollface1 on twitter

Im glad they acknowleged because that benefits us all. WOW, you must live in a mansion(V>I>P)~hehe
(*_~ < 3 ) *love faces babi*

baronesspepsi@yahoo.com's picture

I received mine right before Christmas!!! What a great Christmas gift. :)

TreyDee's picture

I'm buying it!!!

CourielleDiva's picture

I got mines today!!

JesusIsMySavior's picture

Thank God I ordered mines and got it before Christmas.

shanell franklin's picture

im so upset i went to buy mine yesterday and they were sold out i hope they get some more in

christygunter57@gmail.com's picture

i bought the calender.I remember when you came up with the idea.

CourielleDiva's picture

WELL I SEE THAT MY DISCUSSION HAS BEEN ANSWERED........TREY'S CALENDAR IS OUT FOR SALE!!

TAKE A LOOK!!!!

http://store.treysongz.com/2011-trey-songz-calendar/

Chassidy_3's picture

I would buy it in a heartbeat! Thats a good idea!

tiara195's picture

I'd buy it!!!

CourielleDiva's picture

OK TREY! YOU SEE THE POST! YOU SEE THE COMMENTS FROM YOUR TRUE FANS!!! LET'S DO IT!! YUUUP!!!

kaneadenson@gmail.com's picture

Great Idea!! That would be so nice to see Trey every month of the year. Make it one of those fill in calendars so it will never get old....

mimzyluvstrey's picture

I would definitely by that!!! GREAT IDEA!

Ajalltheway's picture

Lol that would b AMMAAAZINNGGGG Lol i would get bout 12 2 post 4 each month woowwww yall got me readi 2 start naggin ppl bout it

TreysInspiration's picture

Great idea Trey does need his own calendar it will be sold out immediately around the world ooohhh every month of this man is truely a blessing 4 us....

Kikamiko's picture

Indeed indeed! Hopefully they'll do it.

tremanda3's picture

Definitely agree, I been waiting for a calendar of just him forever!!!

Lady V_2's picture

I so agree. 12months of sexy trey....love it!

Whitesugar's picture

That my my thoughts too! That would be so awesome!!!!!!!!

Rolanda4's picture

Yuuupp... and the Angels can vote for the pics they want in the calendar..

Ms.Keosha PureAngel's picture

amazing idea!!!

StunningAngel's picture

OMG thts an awesome idea girl he should do the calendar for his angels and for sure ill buy a bunch of thm lol

AriellBigg's picture

I Would Deff. Buy A Bunch! && Give Them To My Friends && Keep About 8 For Myself.! LMFAO

CourielleDiva's picture

I mean I would love to see how the month of November (me and Trey's Birthday month) would look like! lol!

Raven RambunctiousAngel's picture

Yesss.... I Wout Buy Some For Every Room In my House Also!! lOl
@Che Che The Agenda Book Version Would Be Wonderful For his Fans!!!

A_Perfect_Angel's picture

i love this idea Trey all year long OMG!!!!

Che Che's picture

Girl, you so right! I would buy one too. But, he should make an agenda book version as well.

shop