Skip directly to content

how long have u been a fan? >>>>>>true confessions<<<<<<<

Community

  • how long have u been a fan? >>>>>>true confessions<<<<<<<
    April 12, 2011

    for me it was recently. i used to listen to a song trey sang n never even knew it was him.LMAO!!!!!! it was called in the middle i went to sleep on that shit with my mp3 damn 

    any way 

    i always thought he was cute very first time i saw him on tv inthe song gotta leave shit i love that song, then after that he had i need a girl n when i first saw the video i was trey songz......oh that's the guy that sung gotta leave....ok! he a had a few others i loved before i became a fan.

    anyway i started listening to trey via a guy. at the time he was like a 10+ on the scale of 1-10. dude was hot. one to die for, n how i loved to c him walk damn he always wore a suit most of the times i saw him, n when he wore a pink shirt it was like a cherry on top, my gosh plus he was jamaican too! n i happen to have a weakness for them love the accent. anyway so u get the drift>>>yeah<<<

    when i learned he was a trey songz fan i started listening to trey, but when i started watching videos on you tube n stuff i became a bigger fan, n wheni watched my moment. it was like another chery 

    at that point it was no longer fan becuz this dude was a fan of trey, i was a fan of not only his music, but personality, and endurance, dedication and hunger for sucess. i am now to the point i vote for trey cuz it is trey. I hope he reas's this Tremaine thank u for making trey i love hun muah smooches hugs n kisses 

     

     

     

    28
vita's picture
on Apr 12, 2011 - 11:22PM

for me it was recently. i used to listen to a song trey sang n never even knew it was him.LMAO!!!!!! it was called in the middle i went to sleep on that shit with my mp3 damn 

any way 

i always thought he was cute very first time i saw him on tv inthe song gotta leave shit i love that song, then after that he had i need a girl n when i first saw the video i was trey songz......oh that's the guy that sung gotta leave....ok! he a had a few others i loved before i became a fan.

anyway i started listening to trey via a guy. at the time he was like a 10+ on the scale of 1-10. dude was hot. one to die for, n how i loved to c him walk damn he always wore a suit most of the times i saw him, n when he wore a pink shirt it was like a cherry on top, my gosh plus he was jamaican too! n i happen to have a weakness for them love the accent. anyway so u get the drift>>>yeah<<<

when i learned he was a trey songz fan i started listening to trey, but when i started watching videos on you tube n stuff i became a bigger fan, n wheni watched my moment. it was like another chery 

at that point it was no longer fan becuz this dude was a fan of trey, i was a fan of not only his music, but personality, and endurance, dedication and hunger for sucess. i am now to the point i vote for trey cuz it is trey. I hope he reas's this Tremaine thank u for making trey i love hun muah smooches hugs n kisses 

 

 

 

Forum category: 
trinaa33 WiseAngel's picture

@vita lol ; )

vita's picture

@trinaa33#wise angel u make a minute sound like a year

trinaa33 WiseAngel's picture

Man this is crazy I was a fan of Trey's since the beginning and didn't even know it, my then boyfriend kept burning me music and putting Trey on there I loved "biddness & pleasure" and he would never tell me who I was listening to,Then one day my sister said that's Trey Songz and I was like who? See when "Gotta make it" came out I was like hey he cute and can sang but he needs to eat, then when he was on "Girl tonite and we use to make fun of him because he would sing all hard and my brother was always singing "wonder woman",but I still didn't really look for his music because I was into Ginuwine. Then when I saw "Can't help but wait" I started to bug my dude to give me more of his music so by the time "I need a girl" came out I was trying to be her. So with all that being said I have been rocking with Trey for a minute.

Shanee Danielle's picture

Since day one when my sister bought the Gotta Make It CD and I stole it from her lol Im a loyal Trey fan not a hop on.

BreonnaSongz's picture

I've been a FAN of trey songz for a long time now..i had a livertransplant and i would listen to him all the time while i was in the hospital..his voice always put a smile on my face and made things not seem as bad as it really was..back thn he wasn't as hot as he shoulda been but i always knw his day was gone come..and im happy i was right and he got super fine the hair cut was the best thing he ever did lol

JesusIsMySavior's picture

@Tee: I was also shocked to know that was Trey singing “Say Ahh”

vita's picture

@TEE lol :) u never know it might have been trey girl. did u not make friends with him *eager to know*

Ariel @COOGIdown's picture

@Bobbi I still be sayin "I got ma ice own... ahahhaha" just like Trey do when I put some real fresh jewelry on! :D

TEETIMME's picture

(CONT)
He also reminds me of my childhood boyfriend! They have the same personality! Amazinggggg!

When TREY DAY finally came out, I think I wuz the first one to buy it in VA, lol, maybe...Listened to the entire cd, luved luved luved CANT HELP BUT WAIT & WE SHOULD BE (my absolute fav by Trey). Luv the video too. Im like everyone else, what happens in the TO BE CONTINUED...lol!

2008-I hadnt heard anything new from Trey, even though I had found him on MS, which I wasnt on that often, and I think thats how I missed his mixedtape releases. Ill say this though...the VERY FIRST TIME I HEARD "Say Aah" I wuz shocked that Trey wuz singing that! I wuz like "omgosh, he's changed his style!" Then when I saw that he had cut his hair on the BET Awards, I gasped so heavily...I wuz like "damn, he looks.like.a.man!" Lol! Been hooked on Trey ever since! Everyone knows I go hard for him, have a lot of his merch & so proud to be a TreysAngel!
My fav Trey albums: READY & ANTICIPATION (mixedtape)
#TreysAngel 4 Life!

TEETIMME's picture

Ive been a fan of Trigga Trey's since the summer of '05! Had A LOT going on in my life at that time & his music got me thru, it really did. The very first time I heard GOTTA GO wuz when I saw the video, which wuznt until that winter! I thought "wow, who is that cute guy & he can sing too"! (I liked the way he humped the microphone, lol!) Then I discovered he wuz the same guy in the I GOTTA MAKE IT video I had seen over a friend's house that summer. Everyone yelled "he's from Petersburg", me *blank stare*, then thinking "isnt that where we've been going all summer dropping off & picking up my friend's daughters???" (turns out it wuz but I cant remember if I ever saw Trey, but I think I wud remember THAT face, lol) Anyways, I really didnt get into listening to his music until a co-worker had his I GOTTA MAKE IT cd at work one day. She wuz playing it & I wuz like "wow, who's that". "Trey Songz"..ok, well, u gotta make me a copy of that cd. She did & I luved it! In The Middle..omg, I still luv that song, lol!

Two years later I heard on the local radio station that he wud be at the mall signing posters for his upcoming album for TREY DAY. Well, I hadnt heard any new songs by him yet, but I knew it wud be great bc that I GOTTA MAKE IT cd wuz nice! I went down there w/ a friend & met him for the very first time! He wuz so nice & sweet! I cant remember for the life of me what we talked abt, but I remember him telling me my daughter wuz cute & he wud take a pic w/ her & he cracked that beautiful smile too many times, made me so nervous! I wuz like damn, he's really cute!

Then I started wondering what wuz it about him that drew me to him! Like some of you other ladies, I recently discovered what it is...he reminds me of a guy that tried to talk to me during the time Trey first came out... tall, slim, big smile, cute, who wuz also wearing corn rolls at the time, and cud also sing! This guy wuz only 21 though, while I wuz like 27 or 28. Too many similarities!
(cont)

stlgirl4lyfe2010's picture

since I heard gotta go so u might as well say from the beginning

JesusIsMySavior's picture

@ROS: It wasn’t a specific song but his whole entire cd that got me being his fan. And it was a wrap loved him every since.

@Tricia AKA @GimmeUnusual: I agree the hair cut really took him too another level. I don’t like men with braids either.

@TREYZONELOVE I liked Can’t Help But Wait too. LOL@ I didnt even know that wasTrey rappin in the beginning, I thought it was sum low budget rapper that mustve been his friend or sumthing.

@WhitneyDesiree: Lord I remember watching the BET awards and my mother asking every five seconds who was the guy on the right. Finally I told her and she was like “oh he is cute”. LOL He actually impressed me that day because I thought he did a good job singing along with Tyrese and Johnny. The way I act you would think I was a fan from day one too.

@Prillyprille: Sadly I think I didn’t pay him much attention because of the braids too. ? Well I did like Jaheim.

@pritTbrowniiz: I love this statement “I'm a new fan of Treys and proud of it! I always say it's not how you start but how you finish. I may not have been with him from the start but I'll definitely be with him until the end” Trey definitely is one of the few artists that I have supported like this.

@TRIGGAPRINCESS: LOL I became an ultimate fan in ’10 too.

CutTGurl609: lol@ I just liked lookin at him on the videos.

“Its just a coincidence that the same year I became a die hard fan is the same year the fan club started. Its like it was meant to be”

Yes it must have been meant to be.

Yes Thank God for the haircut and weight gain. Didn’t realize how thin he was until I looked at Wonder Woman.
@Bobbi: Yes Lisaleigh comment was real. LOL
@Numba1Hon: Wow he was on the Apollo. When did the Apollo go off the air? Now I brought Bobby’s cd in 2005 and should have gotten Trey’s.

JesusIsMySavior's picture

I haven't been a fan for long. I started really listening to his music since the beginning of last year.

Numba1Hon's picture

Gotta Make It Single came out in March 2005 and I didn't notice. That summer I was in office and everyone had on radios real low and Gotta Go was playing. I said Gotta Have It. Gotta GO single was released in July 2005. It was the same summer (another favorite) Slow Down by Bobby Valentino was released in March 2005. So Yeah 2005 is the correct date. Went to the store and bought Trey's album. Saw him on AOL and the Apollo s don't remember in which order, but I went on Amazon and bought 10 more albums. Searched and found TSMB right away but did not post, found MySpace and YouTube and even started taping 106 & Park and Rap City. YUUUP. Been a fan ever since. In Da Middle was my favorite jam. I played the whole album for more than a year.

Bobbi_'s picture

@Ariel That Can't Help But Wait video always made me laugh cause I thought he forgot the words and in Role Play when he said "I got my ice on!"

lmao! @lisaleigh "I was straight bootlegg" That's real.

@Aries That's my song too.

CutTiGurl609's picture

omg I'm so glad u made this post i was jus thinkin bout how bad I wanna tell people how i began to like Trey.

I've been a fan of Trey's music since the beginning. I became a die hard fan of the artist beginning of 2010 just after he cut his hair and beefed up a little was finishing bp3 tour and starting to promote ppp. I didn't really follow him before then. I just liked lookin at him on the videos.

Just like @vita I started to follow Trey because of a guy. He reminds still so much of Trey. His swag, the way he walks, the slight arrogance but sweet and humble, some facial expressions, sexy juicy lips, tall, caramel, and most of all they both love love love they're families. Only differences is he's bigger than Trey 6'2 210lbs (perfect!), he has dreads, and he's liberian(americanized tho). He's from NJ (where I live) but he lives in Atl, so from me not being around him all of my feelings towards him went onto Trey.

Its just a coincidence that the same year I became a die hard fan is the same year the fan club started. Its like it was meant to be.

Like I said before I've always liked Trey's music and I mean all of it from his first single "Just Gotta Make It" and I actually always thought he was cute. This would be me talkin to my friend "He is so cute. Look at his lips mmm..... but he too skinny for me tho. Trey gain some weight!" And I used to like guys wit braids but as I got older around the time he did "Wonder Woman" I remember the exact moment I was like "Omg he is so f'n sexy but its time he cut them damn braids and get his weight up" lol

TRIGGAPRINCESS's picture

i think since the PPP tour. that's when he came to my state & I just started going all crazy and becoming obsessed lol. But now I calmed down. plus i always listened to Trey too, but never knew it was him. And I was ALWAYS jamming to NKMN & Say Ahh but I thought it was two different guys. Silly me lol. Then I guess when I heard Sex Room this past summer and they said he was coming I was head over heels. So yeah been listening since '07, became ultimate fan '10. :) Oh and since I'm a ride or die kind of girl, I'm not leaving him anytime soon :)

AriesChild's picture

I've been a fan ever since I first heard him sing "Shawtyyyyy...." lol back in '05 and I've loved him ever since! I honestly don't think I have really loved an artist the way that I love Trey. I can't even describe the feeling. Being a Trey fan has honestly changed my life in so many wonderful ways and I will always support him for that reason alone.

Prittbrowniiz BestSellerAngel's picture

I'm a new fan of Treys and proud of it! I always say it's not how you start but how you finish. I may not have been with him from the start but I'll definitely be with him until the end. I've always heard his music but I never knew it was him who sang the songs that I liked. It wasn't until I saw the video "Hood Love" by MJB that caught my attention to him. My kids told me that's Trey Songz the same one that sings "Can't Help but Wait" and they named a few other songs but they know that was one of my favorites. I've been a loyal fan every since. I have to say that he is the ONLY artist that I have EVER supported in other ways besides buying the cds. Definitely the only one I write stories about...lol BestSellerAngel for LIFE

Ariel @COOGIdown's picture

@Bobbi Omg girl... I remember Role Play..... n I was super geeked up when he posted that Cant Help But Wait snippet.... :)

Prillyprille's picture

I remember when Trey first came out. He caught my attention because he reminded me so much of my ex-boyfriend, not physically but just stance. They had the same demeanor. When Trey came out my ex was/still incarcerated. And just looking at Trey's video Just Gotta Make It eased the pain of my ex being locked up. However, I never bought his album or anything but I noticed him. Then in '08 my guy friend copped a bootleg cd of Trey's Trey Day and he let me have it. At that time I was really liking his song Last Time. But when I heard the cd I loved it!!! It was in heavy rotation. His songs were the first songs and only song I put on phone. I just wanted to hear him. Then the following year I saw him perform on the BET Awards '09 with Johnny Gill and Tyrese. THAT'S WHEN I FELL IN LOVE. As I watched him perform I felt like I was floating. He was such a cutie pie and I couldn't believe it was him. I even had to show my mom. I'm not a fan guys with braids. They're just not my type so maybe that's why I never truly paid attention to Trey. But since he cut the braids, he looked way mature and sexy. That's when I started to pay attention. And I'm glad I did. He is amazing and he really puts a smile on my heart. Not only do I love him as an artist but I love the person he is. My type all the way.

Bobbi_'s picture

I've been a fan since 2005. I fell in love with "I Gotta Make It" when I first heard it on the radio. That intro always gets me. When I got his first album "In The Middle" stayed on repeat for me too. I was always on his Myspace listening to whatever song he had playing and seeing what mixtape his was promoting, and I was on TSMB. I didn't reply a lot on there, like I don't on here, but I'm on a lot. Right before Trey Day came out and he had his youtube channel I was watching him sing Role Play and couldn't wait to hear that song on the album. But I'm mad I didn't pre-order that album cause I didn't get his book he had with it. lol Basically, been a fan since the beginning but over the years I've become a bigger fan.

kg.sunshine's picture

2005.

@Ros do NOT apologize! I love that you're honest about it & not fronting (like I have seen ppl do in the past).

WhitneyDesiree&#039;'s picture

I been a fan since 09 when I saw Trey perform on the BET awards!...But as dedicated as I am now you would think I was there from the very beginning. Iam NOT going anywhere anytime soon tho!

Ariel @COOGIdown's picture

Since '05, I heard about an up and coming artist, saw his picture... that had me interested... Soon as I heard the sample of Just Gotta Make It on his website, it was love ever since...

TREYZONELOVE_2's picture

Back in the day I didnt know anything about Trey. I liked Cant Help but wait but didnt know too much about the guy who sang it. Then I heard Wonder Woman n that was my shit, but didnt know too much about the guy. I didnt even know that wasTrey rappin in the beginning, I thought it was sum low budget rapper that mustve been his friend or sumthing. Lol

When Ready was comin out I remember hearin about it but didnt pay it any mind. Then my sis in law comes to visit n she bought the album n gave me a copy, I loved the whole album but still didnt know who Trey was. He couldve walked up to me n slapped me n I still would not have known. Lol

It wasnt until I moved to VA last year n I first saw NKMN video n I saw his beautiful that I fell in love and Ive been falling ever since!

Tricia AKA @GimmeUnusual's picture

I've been a fan since day 1 with his "I Gotta Make It" Album, but my level of dedication increased with each album. I didn't go out and buy "I Gotta Make It" right away - the same thing I do with any new artist. I wait until at least 3 of their songs are playing on the radio or album #2 drops. I never buy a new artist's album right away. So when Trey Day came out & I heard Wonder Woman, Can't Help But Wait, and Missin You - I went & got Trey Day & picked up "I Gotta Make It". Then I heard about his mixtapes & started grabbing those. Still wasn't feeling his looks though - just loved his music. I don't really like men with braids. But I saw the You Tube video when he was cutting his hair and I was like "YESSSSS, I CAN'T WAIT TO SEE WHAT YOU GONE LOOK LIKE...I MIGHT WANNA GIVE YOU SOME THEN GROWNNN MAN!!!" And then he revealed that new look...my mouth dropped. You should've NEVER had braids!!! Then I heard Neighbor's Know My Name & that was the end of it for me. I'm smitten...ain't no turning back...I will eat that man! So I was definitely a fan since day one, but my loyalty has gradually grown over the years.

ros's picture

SORRY TO THE LONG TIME FANS .......WHEN I HEARD KNEIGHBOS KNOW MY NAME I HAD TO FIND OUT WHO THIS GUY WAS AND ONCE I DID I WENT KINDA DEEP AND HAVE BEEN A FAN EVRY SINCE. I'M IN IT FOR THE LONG HALL

shop