Skip directly to content

have u ever heard a song by trey or 1 ft trey n u just loved the part but did not know it was him?

Community

  • have u ever heard a song by trey or 1 ft trey n u just loved the part but did not know it was him?
    August 28, 2011

    i had this exp on various occaisions have u ?

    4
vita's picture
on Aug 28, 2011 - 11:21PM
vita's picture

lol @cuttigurl609

CutTiGurl609's picture

Yes it was on a mixtape and he was rapping and I was like "Who is that jay-z?" My friend was like "Wut?! You ain't no real fan. How you ain't gonna know ya boy voice?" lol I knew it was him on all the other songs but he just sounded different on that one I thought maybe someone else was doin a song wit him. I did feel some kinda way tho. my friend aint have to put me on blast like that lol

Numba1Hon's picture

How can you not know this voice.

http://www.youtube.com/watch?v=0lxcxwPjmkE

Ariel @COOGIdown's picture

Cant say I have.... I recognize his voice right away.

shop