Skip directly to content

Chicago Pandemonium

  • CutTiGurl609's picture
    (3 years 1 month ago)

    Ok I've never seen this video but I just have to say WOW!!!!! Thats off the hook to see it like this. Kinda scary but amazing. Them fans were goin OFF!!! 

    I was actually scared for him (even tho this is old and I know ain't nothin happen to him) but I was watchin him walk down the street like "Omg Trey don't smile or do anything that would make them rush you. WHERE IS THE SWAT TEAM WHILE THIS FINE MAN IS WALKIN DOWN THE STREET?!" lol 

     

    http://www.youtube.com/watch?v=JmmXVtahuKY

     

    0
    Fan talk
CutTiGurl609's picture
on March 2, 2011 - 7:56pm
Forum category: 

Ok I've never seen this video but I just have to say WOW!!!!! Thats off the hook to see it like this. Kinda scary but amazing. Them fans were goin OFF!!! 

I was actually scared for him (even tho this is old and I know ain't nothin happen to him) but I was watchin him walk down the street like "Omg Trey don't smile or do anything that would make them rush you. WHERE IS THE SWAT TEAM WHILE THIS FINE MAN IS WALKIN DOWN THE STREET?!" lol 

 

http://www.youtube.com/watch?v=JmmXVtahuKY

 

Photos

See More

videos

See More

Community

See More

Music

See More
  • params
  • params
  • params
  • params
  • params
  • params
  • params
  • params