Skip directly to content

Rep for Angels Benefit concerts

Community

  • Rep for Angels Benefit concerts
    October 14, 2011

    So they say ask and u shall receive, y'all have been asking 4 a benefit concert i know its not a angel only but its to show how we all came together in different state to make a difference..I c the VIP package  is up $100 but i can't complain cuz its for a good cost.. I know all my travelling angels are gonna have a hard time with the vip, SO IF UR GOING  REP. WHERE U COMING FROM AND LEAVE UR TWITTER SO WE ALL CAN MEET UP... 

    @JamRoC_4eVa

    16
JamRoC_4eVa's picture
on Oct 14, 2011 - 02:01PM

So they say ask and u shall receive, y'all have been asking 4 a benefit concert i know its not a angel only but its to show how we all came together in different state to make a difference..I c the VIP package  is up $100 but i can't complain cuz its for a good cost.. I know all my travelling angels are gonna have a hard time with the vip, SO IF UR GOING  REP. WHERE U COMING FROM AND LEAVE UR TWITTER SO WE ALL CAN MEET UP... 

@JamRoC_4eVa

Forum category: 
Da Shy Scorpio's picture

ok. i'll add y'all in a min. and wow ok @ jamroc_4eva. i hope u touch down safely then

JesusIsMySavior's picture

You're welcome

JamRoC_4eVa's picture

Thanks hun

JesusIsMySavior's picture

There are some in time square.

JamRoC_4eVa's picture

hey guys, do y'all know wats the nearest hotel to the ballroom..

JamRoC_4eVa's picture

@Da Shy scorpio juss added u

JesusIsMySavior's picture

I just requested you @Da Shy Scorpio.

JamRoC_4eVa's picture

@DA Shy Scorpio im going by myself 2 coming all the way from FLORIDA.. I'm gonna add u 2 FB now..

JesusIsMySavior's picture

Okay!

Da Shy Scorpio's picture

yea. my email is diasiadeedee@yahoo.com

JesusIsMySavior's picture

Do you have FB? @Da Shy Scorpio

Da Shy Scorpio's picture

i'm from ny and i wanna meet with y'all since i'm going by myself. i don't have twitter though :(

JamRoC_4eVa's picture

Hey ladies looking forward to meting u all im gonna add u all now...

CutTiGurl609's picture

I'm comin aallll the way from NJ just to see Trey lol my twitter is @tiana_sade

TreyDee's picture

I'm from NY but I'm coming from North Carolina.. twitter is @DeeLovesTrey

JesusIsMySavior's picture

I'm not coming from another state but I will be there. I'm from NY and my twitter is @manyblessings4u.

shop