Skip directly to content

Team Kelly vs. Team Lauren London

Community

  • Team Kelly vs. Team Lauren London
    December 28, 2012

    There may have been many instances of Kelly & Trey's chemistry over the years, but the one that first caught my attention was at the 2011 BET Awards. Kelly performed "Motivation" and Trey came out and did his remix to it. Now their chemistry was so HOT that the camera had to zoom out as to not relive a Janet Jackson boob-like controversy. Then we saw it again with the "Heart Attack" video & once more as they graced the covers of Ebony Magazine. I can say that I am feeling Trey & Kelly...or as we know it TRELLY! Kelly would be perfect for Trey. She's beautiful, intelligent, sexy, talented (dancing, singing, and acting), plus she has not been displayed negatively in the media at all. She's sweet & hardworking. Clearly I am TEAM TRELLY.

    Now Lauren London, let's relive their chemistry. They take pretty pictures together. Trey admitted on a radio interview that him and Lauren were not dating, but had been lovers. Now rather they ever dated...who knows! *shrugs* But Trey did say he loved Lauren to death and that she was extremely important to him. Lauren denied their relationship. I'm not sure why she would deny it...Trey as a lover is definitely a leap, skip, and bound above Lil' Wayne as a lover (opinion based solely on superficiality). The ups about Lauren...she's pretty, she makes her own money & if you figure in the child support from Lil' Wayne the girl is cashing out, and she's pretty. Did I say pretty already? *shrugs*

    Any who...tell me who you'd love to see Trey with (and yourself is not an option)!!! Smh

    37
Tricia AKA @GimmeUnusual's picture
on Dec 28, 2012 - 05:50PM

There may have been many instances of Kelly & Trey's chemistry over the years, but the one that first caught my attention was at the 2011 BET Awards. Kelly performed "Motivation" and Trey came out and did his remix to it. Now their chemistry was so HOT that the camera had to zoom out as to not relive a Janet Jackson boob-like controversy. Then we saw it again with the "Heart Attack" video & once more as they graced the covers of Ebony Magazine. I can say that I am feeling Trey & Kelly...or as we know it TRELLY! Kelly would be perfect for Trey. She's beautiful, intelligent, sexy, talented (dancing, singing, and acting), plus she has not been displayed negatively in the media at all. She's sweet & hardworking. Clearly I am TEAM TRELLY.

Now Lauren London, let's relive their chemistry. They take pretty pictures together. Trey admitted on a radio interview that him and Lauren were not dating, but had been lovers. Now rather they ever dated...who knows! *shrugs* But Trey did say he loved Lauren to death and that she was extremely important to him. Lauren denied their relationship. I'm not sure why she would deny it...Trey as a lover is definitely a leap, skip, and bound above Lil' Wayne as a lover (opinion based solely on superficiality). The ups about Lauren...she's pretty, she makes her own money & if you figure in the child support from Lil' Wayne the girl is cashing out, and she's pretty. Did I say pretty already? *shrugs*

Any who...tell me who you'd love to see Trey with (and yourself is not an option)!!! Smh

Forum category: 
baronesspepsi@yahoo.com's picture

I just want Trey to be happy regardless of who he picks to spend his time with. Can't really pick either or to be honest.

JesusIsMySavior's picture

:)

charity24's picture

First I wanna say I think this was a good topic for a discussion I have talked about it with my friends and Im so team Kelly as well I like her and think they would be good together They look like a good couple and you can so see the chemistry when they are together

Tricia AKA @GimmeUnusual's picture

Thank you Sis! I was just trying to spark a little conversation. I really appreciate you ladies for taking part. They do look so beautiful together! I wish I could be a fly on the wall while they're together...on second thought...I may get porn. *Thinks* Although...I'm not opposed to porn. Lol

Numba1Hon's picture

Your funny too. I think the both of us are clowns.

Numba1Hon's picture

@Charity24
As @JesusAsMySavior says, Kelly does look like she has chemistry with any man you see her with. She is very warm and friendly and very sexy when she wants to be. I can't tell whether they look like a good couple or if they are just flirting playfully. I can't tell whether Trey sees her as a friend or as a woman. I also can't tell if its a show because they know the fans like it.

JesusIsMySavior's picture

"I also can't tell if its a show because they know the fans like it."

I was thinking it could be that too. However, I'm glad he does admire classy acting women.

JesusIsMySavior's picture

There's a mutual respect they have for one another and I believe that is where the chemistry comes from. For whatever reason Kelly tends to have a lot of chemistry with the men she works with.

Numba1Hon's picture

(Continued) You all won’t tell me who chick number 3 is, but I know one thing, Number 3 better step up her game because unless my TV is lying to me, Kelly ain’t playing. Anytime you see Trey calling Jesus or saying Damn on Twitter, you know what that means. (joking).

JesusIsMySavior's picture

LOL Well Kelly was doing her thing yesterday so she deserved that "Damn" :)

Numba1Hon's picture

@JesusIsMySavior
It was the way she looked that made people go DAMN!!! But she was doing her thing though. She put on a lot of weight. I was wondering why you said she was more shapely than Lauren. Did you see her recently to know that? Lauren is shapely too but Kelly looks like she has a trainer. Kelly looks like she gained weight since Heart Attack. She ain't playin honey. Something must be going on. Trey better watch out. His free and breezy days might be numbered.

JesusIsMySavior's picture

Yeah she did look great. I did notice she looked fuller. No I haven't seen her up close but I just find her to be more shapelier than Lauren. Lauren is shapely but in a different way. I think Kelly is just taking care of herself like she should. I wonder if she is still dating the guy she mentioned in the Ebony article? If not you are right Trey's single days are numbered.

Numba1Hon's picture

@JesusIsMySavior
I saw a pic of Trey and Kelly in a club. In the first pic, Trey and a very happy looking Kelly were cuddled up closely looking more like a new couple. Then in the next picture, Kelly was on Trey’s left and surprisingly Jess was on Trey’s right. Now Trey had his arm casually wrapped around Jess who did not look very happy. She looked more like a fan. If Kelly has a boyfriend, he would not be happy with that first picture, so I don’t think Kelly has a boyfriend right now unless she is trying to make her boyfriend feel insecure, jealous, and resentful. Kelly acts free and single if you ask me.

JesusIsMySavior's picture

Oh those pics from last year? Ms. Kelly did look comfy with Trey. I think Trey is one of those guys that you can feel comfortable with. Well I guess the way I saw the pictures it looked like two friends hanging. If she did have a boyfriend at the time I don't think her man had anything to worry about.

Numba1Hon's picture

Forget about talent. Trey said he wants a big booty hoe. I don't see one on either one of them. I know who I'm voting for....

JesusIsMySavior's picture

Who are you voting for? Out of the two ladies Kelly is more more shapely. I take the comments about what Trey likes in women with a grain of salt. What I have noticed he finds attractive in women varies.

Numba1Hon's picture

What doesn't vary is he likes a big azz. After you all tell me who the third lady is, I will tell you all who I got. I am voting for the one with the biggest rear end. And don't tell me there ain't no third lady either because Trey said he has up to three women and he is still singing about big booty hoes, bad bitches and drinks and a lot of sex so you know what that means. I don't hear him singing about nobody with talent. All I hear about is wetting panties, diving in, bad decisions, he fumbled her heart, Girls Go Wild, heart attacks and never again. As long as he ain't got a big booty hoe outta his system, alla dis mess is gon continue. Did you hear dat rap with Red Cafe? I am waiting for dis mess to end. Where’s the 3rd lady at? LOL

@TreySongz. I’m just JOKING
@JesusIsMySavior. What happened to your sense of humor?

JesusIsMySavior's picture

Yes he likes ample butts. :) As far as a celebrities I can't think of anyone I would like to see him with. Honestly I would like to see him with someone not in the public eye. I'm sure those big booty ladies have talents. LOL I'm sure there is a lot of third ladies. :)

Numba1Hon's picture

Yes. He likes the ones that are talented, but not the talent you have in mind. He likes it so much it is starting to get him in trouble.

JesusIsMySavior's picture

:)

JesusIsMySavior's picture

I noticed you didn't mention Lauren was talented. :)

Tricia AKA @GimmeUnusual's picture

Lol...to some she might be talented. *walks away* Too easy Sis!

JesusIsMySavior's picture

LOL

Numba1Hon's picture

You all better stop talking about Lauren before a Prince and a Gremlin pop up in your dreams while your sleeping. Both of them will have picks and shovels. The Prince ain't playing. Didn't you all hear Chapter V. The Gremlin, well you already know about them. You will be dead from fright before they can get the picks and shovels working.

JesusIsMySavior's picture

LOL :)

Numba1Hon's picture

What happened to the third lady? I want the opportunity to vote for her.

Tricia AKA @GimmeUnusual's picture

Sis you have me cracking up! I have not seen Trey with any big booty girls...at least not MY definition of big booty girls. He talk all that stuff about liking booty, but he can't handle no big booty girls. He'll be like Kevin Hart, "Waitttt...stopppp it...hol' up!" Lmao. He like them lil women...the ones that you can see their blood circulating through their veins. Lol I love my Trey baby! That's okay...he can like them skinny women, but if you need a big booty girl...I'll just go ahead & nominate myself as the third lady. Hahaha

JesusIsMySavior's picture

LOL @but if you need a big booty girl...I'll just go ahead & nominate myself as the third lady. Hahaha

Numba1Hon's picture

Hi Sis. What you call big and what I call big might be two different things. I ain’t trying to get the man killed. What he would like and what he can handle might be two different things. I just want the woman to be big enough in the right places so she can handle him and so he thinks he died and went to heaven. I don’t want him to get a woman so big that she is going to knock him over and kill him. What we gon do with a dead Trigger?

JesusIsMySavior's picture

LOL Can't do anything with dead Trigger. I wouldn't be surprised if he married an extra thick woman.

Pages

shop