Skip directly to content

TREY'S BEDROOM SKILLS

Community

  • TREY'S BEDROOM SKILLS
    October 04, 2010

    Let just say it's progressive...

    I give it a C+ and that's being generous  

    As he gets older, he will no doubt score higher

    When he hits his peak (in his 30's), I'll give him an "A"

    95
SShorty's picture
on Oct 4, 2010 - 01:57PM

Let just say it's progressive...

I give it a C+ and that's being generous  

As he gets older, he will no doubt score higher

When he hits his peak (in his 30's), I'll give him an "A"

Forum category: 
SShorty's picture

@Brandy631

I'm on this website to spit facts and speak da truth...

"And all [RnB] rumors are innuendos
I bring them to ya live, lift up ya window
let the public begin to see ya dirty laundry
y'all don't want me to continue (Oh)"

^ That's me and Trey's favorite rapper lol

A_Perfect_Angel's picture

If this is in fact true, sounds like someone maybe a little bitter. JMO @ kee.Lowe I have to agree with you.

Brandy631's picture

Agree with you @ kee.lowe

Kee.Lowe's picture

wow, why do i doubt this

RITTALUV's picture

im with you on that!!!!! @Brandy631

Brandy631's picture

Ros...Im just saying..lol

ros's picture

@BRANDY631...LOL!!! IKR

Brandy631's picture

I just dont understand if he was C plus and thats being generous...why are you blogging about it? Honestly...if I am a fan of someone who brags about being real good in bed...and he's known for being the mr. steal your girl and I got a big YOU KNOW. I wouldnt even be on his website if he turned out to be a C. Thats just my opinion.

thatgirluwannbe's picture

i think that he can definately get it in now and but he can only get better....so everyone is right.....

RITTALUV's picture

i wasnt talking about just wen he's on stage... ive seen many interviews on youtube, all the episodes of My Moment which are the realest and the passion and dedication he puts into his work is always an A++++++, i would never put what (hypothetically speaking) happened between me and him out into public. it makes it more special and intimate wen its just between the two people and nobody else.

Adiva4real's picture

I love you Trey!!!!!!!!!!!!!!

SShorty's picture

@MadHottMami

just because an artist acts one way on the stage

doesn't mean that's how they act when the cameras are off

For the stage he has to give you an A+++++++ lol that's his job, his career

but otherwise he gets a C+ and that's being generous lol

Tricia AKA @GimmeUnusual's picture

@Mz.2thick - I'm definitely not a one-night-stand kind of chick, but I swear that fine ass man will have me hallucinating and making me believe I am one. When I return back to reality after I have given up ALLLLL my goods to him...that would stay between him and I...or as long as he could remember my name. Hell, he may not even ask me my name...hmmm...don't know if I truly got it in me to be a slut for a night. I'll have to let my alter-ego take over.

Mz.2thick's picture

slim juicy diva i agree cuz i wouldnt tell either. thats how getting so many of yall cuz yall discussing it amongst each other so everybody wanna try.

Mz.2thick's picture

@ tricia and @ros yall wild as hell. but so true. I still wouldnt tell tho cuz how does that make you look when youre fuckin sumbody who fucks ppl and cant remeber half of their names. i love trey but i dnt get dwn like that. not saying i wouldnt turn dwn the opportunity tho but. idk. i just sounded like a hypocryte. matter fact at least u can say u had the chance or what ever. idk but man i just dnt know if i could cuz no matter how famous somebody is or money im not just finna get no one nite stand

RITTALUV's picture

i dont kno wat u guys are talking bout but just from his physique, the passion he puts into his work, the lyrics in his songs, what ive seen in concerts and music videos i give him an A+++++++, i dont need to actually sleep wit him to give him that cuz he is an A+++++ just because he's TREY! lol point blank period.

ros's picture

I MEAN....IM JUS SAYING!!!!!!!!!!!!!!!!!

ros's picture

@S SHORTY TO ME IT SAYS...IF BY CHANCE YOU DID SLEEP WITH HIM THTS A QUESTION YOU SHOULD BE ASKING YOURSELF.

SShorty's picture

@Ros

he said that he "won't remember every female he has slept with"

hmm...and what does that say to you?

@SlimJuicyDiva

if people did, how much fun would that be?

shaheedra's picture

Double wow this is bananas!!!

SlimJuicy_Diva's picture

YESSSS!!! the world would be a better place if ppl just leave their sex life between them and that person

Tricia AKA @GimmeUnusual's picture

This is too funny! Just Nasty! I made me a throwback CD this past weekend. I added that song "Between You & Me" by Ja-Rule and Christina Milian...those are GREAT WORDS! If only everyone could leave their sex life between them & that person the world would be a better place. The hoes that sleep with celebrities and brag just want fame. Don't feed into it.

TreyzWifey.97's picture

I don"t Agree....

SlimJuicy_Diva's picture

@ros LMMFAO!!! exactly!

ros's picture

I MEAN REALLY ARE YOU SERIOUS.... THE YOUNG MAN DID SAY OUT OF HIS OWN MOUTH THT HE WONT REMEMBER EVERY FEMALE THT HE HAS SLEPT WIT.IF HE IS DOING IT LIKE THT BY THE TIME HE IS 30 HE WILL NEED SOME ASSISTANCE WIT GETTING STARTD(VIAGRA OR SOMETHNG). TO TOP IT OFF IF YOU DID SLEEP WIT HIM...OTHER THAN A WET _ _ _ WHT ELSE DID YOU GET?

ros's picture

WOW!!!!!!!!!!!!!!!!

SShorty's picture

@SlimJuicyDiva

Of course people have had sex with him

and don't worry about me discussing "Trey's bedroom skills",
he don't mind lol

@IloveTreySongzLegz

It's nice that you want to give him an A+ but he has to EARN IT

the highest he can get is an "A" but not until he hits his peak..I know

ilovetreysongzlegs's picture

i will give himma A+ and how u know

SlimJuicy_Diva's picture

I Agree 100%. I feel like if I had an opportunity to have a decent conversation with Trey, we would walk away apperciating one anothers presence. He would kno that there are actually woman out here that would value his time and use it wisely and I would kno that not all "celebreties" just want a good night with a sexy female. He's still a MAN not just a TOY (that females use lol)

Tricia AKA @GimmeUnusual's picture

@SlimJuicy_Diva - I don't think it's cool to discuss your sexual experience with Trey either. You're just another notch on his already FULL belt - nothing to BRAG about unless you've gained his heart in the process. And by his honest admission that he can't remember the names of most of the women he's slept with, I don't see anyone gaining his heart anytime soon. He's a cat playing right now & he should. He's young, attractive, and is more marketable single. Announcing to the world that you were just another lay isn't very attractive.

Pages

shop