Skip directly to content

vita

Me

My Comments

i can't even respond to this but i would bet a mill that trey is not bisexual, if he is he gonna help me pay the bet, lol but i'm that sure i would bet what i don't have. HE IS NOT A BISEXUAL

Replied To: IS TREY SONGZ BISEXUAL???? (Forum topic)
On: Jul 04, 2011

hey yuh gotta excuse me i don't be on this site to regular, i just check in once in a while, unless there is a hot topic, and i did not see the post so i thought i would just post it cuz i wanna know what u guys think.

On: Jun 30, 2011

its gonna be #unusual. she gonna feel something #unusual. he's not coming with the usual# so we gonna see something #unusual. lol * sarcastic devil face*

Replied To: Motivation Remix... (Forum topic)
On: Jun 30, 2011

@cuttigurl i suspect it is something like that

Replied To: Motivation Remix... (Forum topic)
On: Jun 30, 2011

lol i know right, but i just don't wanna bring the same topics all the time. that can get quite boring. u feel me?

On: Jun 29, 2011
vita's picture
Member name: 
vita
About Me: 
Hi my name is vita, i'm a 17yr old college student and a fan of trey of course. I've been a fan from 2010, the story of how i became a fan is quite hilarious, but i'm glad i did. i'm the type of fan that don't like ppl talking shit about trey. i'm the type of fan that votes for trey cuz it trey even if i don't really favour the song. point is trey is my man n i'll go hard for my babey. Trey i want u to know u have fans in Barbados. like countless
Country: 
Barbados
Twitter Name: 
@TreysBonifie

shop