Skip directly to content

Trey Songz Announced for Usher's OMG Tour!

Latest News
  • Trey Songz Announced for Usher's OMG Tour!

    Usher’s 25-date OMG Tour is heating up with the addition of special guest Trey Songz! This highly anticipated tour kicks off November 10th at Seattle’s Key Arena, and will give fans an unforgettable night of hit-filled, R&B-infused pop. Join Trey’s Angels now for access to pre-sale tickets beginning 12PM noon local venue time TODAY, Thursday September 16th and Friday September 17th.

    Trey's Angels pre-sale tickets for the dates below begin TODAY, September 16th at 12PM local venue time and end at 10PM. Tickets go on sale to the general public on Friday, September 17th at 10AM local venue time.

    11/10 - Seattle, WA – Key Arena
    11/19 - Glendale, AZ – Jobing.com
    11/23 - Houston, TX – Toyota Center
    11/24 - Dallas, TX – American Airlines Arena
    11/26 - St. Louis, MO – Scottrade Center
    11/27 - Kansas City, MO – Sprint Center
    12/3 - Chicago, IL – Allstate Arena
    12/5 - Atlanta, GA – Phillips Arena
    12/8 - Baltimore, MD - 1st Mariner

    Pre-sale tickets for the dates below begin on Friday, September 17th at 12PM local venue time and end at 10PM. Tickets go on sale to the general public on Saturday, September 18th at 10AM local venue time.

    11/12 - Oakland, CA – Oracle Arena
    11/14 -Anaheim, CA – Honda Center
    11/17 - San Diego, CA – San Diego Sports Arena
    11/18 - Los Angeles, CA –Staples Center

    Make sure you become a member of Trey's Angels to get exclusive pre-sale opportunities like these + more! Click HERE to become a member NOW!

    Comments 47
Webcrew's picture
on September 16, 2010 - 8:00pm

Usher’s 25-date OMG Tour is heating up with the addition of special guest Trey Songz! This highly anticipated tour kicks off November 10th at Seattle’s Key Arena, and will give fans an unforgettable night of hit-filled, R&B-infused pop. Join Trey’s Angels now for access to pre-sale tickets beginning 12PM noon local venue time TODAY, Thursday September 16th and Friday September 17th.

Trey's Angels pre-sale tickets for the dates below begin TODAY, September 16th at 12PM local venue time and end at 10PM. Tickets go on sale to the general public on Friday, September 17th at 10AM local venue time.

11/10 - Seattle, WA – Key Arena
11/19 - Glendale, AZ – Jobing.com
11/23 - Houston, TX – Toyota Center
11/24 - Dallas, TX – American Airlines Arena
11/26 - St. Louis, MO – Scottrade Center
11/27 - Kansas City, MO – Sprint Center
12/3 - Chicago, IL – Allstate Arena
12/5 - Atlanta, GA – Phillips Arena
12/8 - Baltimore, MD - 1st Mariner

Pre-sale tickets for the dates below begin on Friday, September 17th at 12PM local venue time and end at 10PM. Tickets go on sale to the general public on Saturday, September 18th at 10AM local venue time.

11/12 - Oakland, CA – Oracle Arena
11/14 -Anaheim, CA – Honda Center
11/17 - San Diego, CA – San Diego Sports Arena
11/18 - Los Angeles, CA –Staples Center

Make sure you become a member of Trey's Angels to get exclusive pre-sale opportunities like these + more! Click HERE to become a member NOW!

Blog category: 

Comments

TreysAngel_4Lyfe's picture

Whats going on with boston tix...Trey u need to come to boston seriously
Meesha_Aleece's picture

What about Cleveland. OH?... You should definitely come back to Cleveland We always show the most love & your tix sell out every time! Cleveland Rocks! lol
Shawne's picture

When do the TreyAngels pre-sale tix go on sale in DC?
Mz.Songz_202's picture

I can't wait for this tour.... You are on the grind Trey, you just finished a tour! I am so excited to see you to end my year out!
nicy720's picture

Omg what happened to NJ OR NY ... What's up with that Trey??
Ms_Lady86's picture

IM A LIL UPSET THAT i HAD NO CODE TO PUT IN TO THE TICKET THANG!!! i WAS READY TO BUY MY TICKETS AND HAD NO CODE!! THEN I EMAILED THE MEMBER EMAIL AND NOBODY SENT ME A EMAIL BAK!!! IM NOT HAPPI BOUT THAT!!! BUT U STILL LOOK GOOD AND IMA STILL GO TO THE CONCERT BUT ITS DA FACT THAT I COULDNT GET IT EARLY!!!
msgrownnready's picture

Can't wait till november 30 for trey in montreal canada...so friggin excited finally!!!!!!!!!!!!!!!Can't wait to get those tickets......
naomi_6's picture

ok so i purchased treys angels membership to get the code and is wasnt sent to me....i know many of you are experiencing the same bullshit yet not one of you can post the code....team work people, can someone PLEASE post it for peace of mind. I can't believe I got ripped off with no code, that aint right!! and tech support aint responding either. shame shame, usher fans posted their code "raymond" why cant y'all do the same, WHAT KIND OF ANGEL ARE YOU????
MRS. NEVERSON_50's picture

I hope yall plan on coming to VA
rica091991's picture

Idk if trey had any say in the location selections, but I know i was on every trey songz page that im a fan of asking him to come to kcmo and he's friggin coming!!!!!!!! ahhhhhh I LOVE YU TREY SONGZ esp. b/c you listen
Yvonne Turner's picture

what's the pre-sale password???
Msbabeej77's picture

Aiight Tremaine, im running outta damn patience. When are you coming to South Florida. you been erywhere but here.
601chocbeauty's picture

newwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii hive oj
pmj282's picture

THEY HAVE MORE SHOWS ITS JUST THAT THESE ARE THE ONLY ONES ON SALE AT THIS POINT
TheresaM's picture

I'm so pissed...I got parenthesis where my Trey's Angels coupon code was supposed to be...OMG!!!
LoveKerri's picture

i would go to the tour but usher is TRASH so kinda dont wanna go but they not having no shows in NY??? THATS NOT FAIR WE NEED LOVE TOOO!!!!!!!!
michelle_26's picture

I just can't wait for trey songz to come to Houston Texas. i the biggest trey songz fan ever cant wait.!!!!
sweetpeach1020's picture

I'm an angel and I don't know the code!!!!
ClaireBynoe's picture

What about the UK trey????? GET OVER HERE!!!!!
Trey's P.Y.T.'s picture

I GOT MY TICS cant wait to see trey do his thang! thx for opportunity #TreysAngels for presale ...i love being an angel #GenuineAngel
InvincibleAngel's picture

Wow, are girls really asking for a code?
_GoldenMonroe's picture

I need the code so I can purchase the tickets for ATL.!!!
yayagottagetit's picture

okay soooo whats the promo code because VERSUS is definately not working??
exoticmami's picture

Out of luck again? For the ATL show it won't let me buy one ticket (none available) but two are?
sexxyang503's picture

do treys angels get special seats cause ushers tickets already went on sale
elise305's picture

wth! wheres the love for florida?
Tasha_Fierce's picture

Got my tickets, Leggooo!
babygirljenn87's picture

buffalo ny needs some trey love
scheboogie's picture

hey can someone please tell me if there is a general coupon code # b/c i was sent an emil w/o one at the bottom. this is for treysangels...
Thatdamnrican's picture

The two finest entertainers in one show? Who thought this up? They need the Noble Peace Prize, for real.

Pages

Photos

See More

videos

See More

Community

See More

Music

See More
  • params
  • params
  • params
  • params
  • params
  • params
  • params
  • params